کد خبر 453396
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

سرمربی رئال مادرید تصمیم گرفت دو روز به شاگردانش استراحت بدهد.

به گزارش مشرق به نقل از مارکا، رئال مادرید در حال انجام آخرین آماده‌سازی‌ها برای آغاز فصل جدید لیگ فوتبال اسپانیا زیر نظر رافائل بنیتس است. این تیم فصل گذشته را زیر نظر کارلو آنچلوتی بدون کسب هیچ جامی پشت سر گذاشته است و برای فصل پیش رو، برنامه های زیادی دارد.

تنها هشت روز تا آغاز رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا باقی مانده است. تیم تحت هدایت بتینس، روز جمعه دو جلسه تمرینی داشت تا سرمربی این تیم به بازیکنانش دو روز، یعنی شنبه و یکشنبه را استراحت بدهد.

سرمربی اسپانیایی رئال مادرید بر این باور بود که تیمش شایسته دریافت این دو روز استراحت بوده است. رئالی ها پس از آن که تور پیش فصل خود را در کشورهای استرالیا و چین سپری کردند و پیروزی های خوبی هم کسب کردند، به اسپانیا بازگشتند و از آن پس، روزی دو جلسه تمرین در برنامه روزانه شان گنجانده شد. تساوی مقابل تیم نروژی اما چیزی از ارزش های بازیکنان رئال مادرید نکاست و آنها زیر نظر بنیتس با قدرت به کارشان ادامه دادند. اکنون بنیتس تصمیم گرفته پس از تمرین های سختی که به شاگردانش تحمیل کرد، آنها را دو روز به استراحت بفرستد تا بتوانند قوای از دست رفته‌شان را بازیابند.

رئال مادرید روز دوشنبه تنها یک جلسه تمرینی در ساعت 10 صبح خواهد داشت و پس از آن باید در جام برنابئو به مصاف گالاتاسرای برود. این می‌تواند آخرین آزمون رافائل بنیتس برای تیمش تا پیش از آغاز فصل جدید فوتبال در اسپانیا باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس