کد خبر 452979
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴

نیروهای ارتش عراق در عملیات جداگانه خود علیه گروه تروریستی داعش در شمال تکریت مرکز استان صلاح الدین و در شرق الرمادی در استان الانبار توانستند ۱۵۴ نفر از آنها را بکشند.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی السومریه نیوز اعلام کرد: یک منبع امنیتی عراقی گفت که بیش از 125 نفر از عناضر گروه تروریستی داعش در حمله هوایی به انبارهای تجهیزات و سلاح های این گروه در منطقه الشرقاط در شمال شهر تکریت کشته و 70 نفر دیگر زخمی شدند.

این منبع افزود: نیروهای هوایی شش بار به این انبارها حمله کرد که به انهدام کامل آنها انجامید.

در همین حال، فرمانده پلیس فدرال عراق از کشته شدن 29 نفر از عناصر داعش و انهدام 51 هدف مختلف این گروه در شرق شهر رمادی در استان الانبار خبر داد.

سرتیپ رائد شاکر جودت در بیانه‌ای مطبوعاتی گفت: نیروهای امنیتی با پشتیبانی نیروهای پلیس فدرال توانستند 29 تروریست داعش را در درگیری های منطقه حصیبه در هفت کیلومتری شرق شهر رمادی بکشند.

وی افزود: 51 هدف مختلف از حمله مخفیگاهها و سکوهای پرتاب راکت و خودروهای سنگین داعش نیز منهدم شد.

حمله گروهان‌های السلام به مواضع داعش

گردان‌هان‌ السلام در عراق نیز اعلام کرد که مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش را با موشک و سلاح‌های سنگین در اطراف شهر سامرا در جنوب تکریت هدف قرار دادند.

فرماندهی گروهان های السلام در بیانه ای مطبوعاتی اعلام کرد: این نیروها تحرکات گروه داعش در روستای حجی حسین در منطقه سامرا را رصد کرده و مخفیگاه‌های آنها را با موشک و سلاح های سنگین هدف قرار دادند.

در همین حال، سرتیپ ستاد نومان عبدالزوبعی فرمانده لشکر هفتم ارتش عراق در استان الانبار از انهدام سه دستگاه خودروی گروه تروریستی داعش و سرنشینان آن در جزیره البغدادی خبر داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس