کد خبر 452701
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰

سازمان های امنیتی آلمانی بعد از گردن زدن یک گروگان کرواتی در مصر به وسیله داعش، درباره حملات داعشی ها علیه شهروندان آلمانی در خارج از کشورشان هشدار داد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه "دی ولت"، سازمان های امنیتی آلمانی درباره حملات تروریست های داعش روی توریست ها و اعضای سفارت های آلمان در سراسر دنیا هشدار دادند.

به نوشته روزنامه "دی ولت" بعد از اینکه تروریست های داعش ظاهرا برای اولین بار در مصر یک گروگان غربی را به قتل رساندند سازمان های امنیتی آلمانی همچنین از حملات علیه آلمانی ها در خارج از کشور از طرف داعشی ها هشدار دادند.

این خبر را نشریه "بیلد" آلمان با استناد به یک یادداشت محرمانه و داخلی محافل امنیتی آلمان اعلام کرد.

بر اساس این سند، بزرگترین تهدید در مناطق ساحلی شمال آفریقا ، مناطق بیابانی مغرب و در برخی کشورهای غرب آفریقا وجود دارد. در این مناطق نه تنها کارکنان شرکت های غربی و اعضای سفارتخانه ها بلکه توریست ها نیز در معرض خطر آدم ربایی و حملات گروه تروریستی داعش قرار دارند.

روز چهار شنبه هواداران گروه تروریستی داعش یک عکس را در اینترنت منتشر کردند که جسد بی سر یک گروگان کرواتی در مصر را نشان می داد.

رئیس جمهوری مصر اعلام کرده است که وزارتخانه ها و سازمان های کشورش در این راستا کار می کنند که صحت ادعاهای  گروه تروریستی "ولایت سینا" وابسته به داعش در مصر درباره اعدام گروگان کرواتی را مورد بررسی قرار دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس