کد خبر 452484
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰

در ادامه عملیات نظامی نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق در استان الانبار روز گذشته تعدادی خودروی نظامی داعش با پلاک عربستان سعودی کشف و ضبط شد.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات نظامی نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق در حاشیه شهر فلوجه واقع در استان الانبار (غرب عراق) روز گذشته 45 دستگاه خودروی نظامی داعش با پلاک کشور عربستان سعودی کشف و ضبط شد. بنابر تصاویر منتشره، این خودروها به طرز ماهرانه ای در بیابانهای حاشیه شهر فلوجه در زیر خاک دفن شده بودند.

کشف خودروهای سعودی در الانبار عراق+تصاویر

به گفته منابع نزدیک به ارتش عراق، نیروهای داعش پس از پیشرویهای اخیر رزمندگان حشدالشعبی، ارتش و  پلیس عراق در مناطق حاشیه ای شهر فلوجه، مجبور به ترک بسیاری از مناطق تحت سیطره خود و فرار به داخل محلات این شهر شده و به سبب عجیل و تسریع در امر "فرار" اقدام به اختفای تجهیزات و تسلیحات سنگین خود در مناطق مذکور کرده اند. 

کشف خودروهای سعودی در الانبار عراق+تصاویر

لازم به ذکر است، با توجه به هم مرز بودن استان پهناور الانبار با کشور عربستان سعودی، روزانه صدها تروریست تکفیری تبعه این کشور با استفاده از عوارض طبیعی منطقه (بیابان) وارد عراق شده و به گروه تروریستی تکفیری داعش می پیوندند. منابع اطلاعاتی عراق از نقش مستقیم سازمان جاسوسی سعودی در تجهیز و تمویل تروریستهای بعثی و داعش و همچنین اعزام جوانان سعودی به عراق جهت عضویت در صفوف گروههای تروریستی خبر داده اند.

کشف خودروهای سعودی در الانبار عراق+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    ابله سعودی ها همین کارها را می کنند که داعش نفوذ می کنه و تو مساجدشون بمب منفجر میکنه
  • سامان ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    داعیش یکروز بدون حمایتهای مالی سعودیها دوام نمیاورد. داعیش با مدیریت مالی این طایفه وهابی و معاونت وترغیب آمریکا در منطقه دست به جنایات گسترده میزند چقدر خونهای بیگناهان بدست این گروه متوحش بر زمین ریخت وجود رژیم پوچ ال سعود ازاسرائیل برای جهان اسلام خطرناکتراست به هرشکل ممکن باید این رژیم ساقط شود.
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    همین پلاک را باید با فشار بزارند تو دهن کفتارهای عربستان متاسفانه ایران انگار از عربستان یک ترس درونی دارد. که واکنشی نشان نمی دهد. درود بر ایت الله جنتی که حرف دل مردم ایران در مورد عربستان زد.
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    خدالعنت کند السقوط را
  • افشین ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    آبشخور فکری تکفیری ها مدارس فرقه ضاله وهابیت در عربستان ، پاکستان ، افغانستان و.... است که با دلارهای نفتی رژیم منحوث و وحشی آل شیطان ایجاد و حمایت می شوند که پس از آن با همکاری و هدایت آمریکا ، اسرائیل و سایر رژیم های مرتجع و نوکر آمریکا از جمله ترکیه به ترور و جنایت مردم مظلوم سوریه ،عراق ، لبنان و... می پردازند لذا پیدا شدن پلاک خودرو ارزش خبری ندارد باید جریان فکری تکفیری ها بخشکد تا این روند مهار شود وکلا ، حقوقدان ها وافراد آزاده جهان باید کیفر خواست علیه آخوندهای وهابیت صادر و در سراسر چهان آن ها را تحت تعقیب قرار دهند
  • علی ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    به جای حرف مفت زدن مدارک کافی و وافی جمع کنید همراه اعترافات علنی اعضای داعش و تخلیه اطلاعاتی اونا !!! آل سعود رو به دادگاه بین الملی بکشونید !! اینکار رو با صدام کردیم جواب داد در مورد حمله ی شیمیایی اش به کردها و ایران ! ضمن اینکه افکار عمومی دنیا بخاطر حضور سعودی ها تو حادثه 11 سپتامبر باید بیدار بشه و این رو مطلبه !!!صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس