کد خبر 451933
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

قانون سقف قرارداد سال هاست که در کشور ما روی کاغذ اجرا می شود، اما هر روز شاهد نقض آن در باشگاه های لیگ برتری و حتی لیگ یکی هستیم.

نقض قانون سقف قرارداد این بار در لیگ یک
به گزارش مشرق، از زمانی که قانون سقف قرارداد وارد فوتبال ایران شد، منتقدان بسیاری داشت و قریب به اتفاق این منتقدان اعتقاد داشتند که این شیوه به هیچ عنوان در فوتبال فعلی کشور نمی تواند اجرایی شده و نتیجه بخش باشد. نقض این قانون در میان باشگاه های لیگ برتری از همان سال اول وجود داشت و اینک نیز شاهد آن هستیم و سازمان لیگ نیز در این میان نتوانسته برخورد مناسبی را با این پدیده انجام دهد. علاوه بر لیگ برتر شاهد نقض قانون سقف قرارداد در بین تیم های لیگ یکی نیز هستیم و نمونه بارز آن را در تیم پارسه تهران می توان مشاهده نمود.

در حالیکه تیم پارسه سقف قرارداد خود را رقم سی میلیون تومان اعلام کرده و بر اساس اعلام سازمان لیگ نقض این رقم تخلف محسوب شده و موجب سقوط تیم خاطی به لیگ پایین تر می شود، در عمل شاهد این موضوع هستیم که پارسه ای ها خیلی راحت قانون سقف قرارداد را زیر پا می گذارند و هیچ واکنشی را نیز سوی سازمان لیگ متوجه خود نمی بینند. برای مثال میلاد پور صف شکن بازیکن تیم پارسه در شرایطی به تیم مس کرمان پیوست که پارسه ای ها برای صدور رضایت نامه این بازیکن مبلغ 100 میلیون تومان از مسی ها دریافت کردند. این مساله زمانی حادتر می شود که بدانیم پارسه ای ها به قدری به این بازیکن فشار آوردند که در نهایت وی 50 میلیون از قراردادش را نیز بخشیده و ازاین تیم جدا شد. این تنها یک نمونه از تخلفات و نقض قوانینی است که در تیم پارسه رخ می دهد و تا کنون هیچ برخوردی نیز با آن نشده است.

شاید نوشتن و خواندن این مطالب تکراری باشد ولی به هر حال باید زمانی برسد که در فوتبال ما یا قانونی وضع نشود و اگر شد به آن احترام گذاشته شود و در صورت نقض آن با خاطیان برخورد مناسب صورت بگیرد.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس