کد خبر 451899
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳

دروازه‌‌بان اسطوره‌ایی فوتبال دانمارک به منچستریونایتد توصیه کرد برای جانشینی داوید دخه‌آ گلر تاتنهام را بخدمت گیرند.

به گزارش مشرق، پیتر اشمایکل از مسئولان تیم اسبق خود خواست در مورد موضوع دروازه‌بانی به دقت عمل کنند. وی که در سال‌های 1991 تا 1999 از دروازه تیم اولدترافوردی  مراقبت کرد، در گفت‌وگویی اظهار داشت:اگر قرار است دخه‌آ از منچستر برود، مسئولان باید این موضوع را سریع مشخص کنند. در این صورت اگر به جای آنها باشم، اوگو لیوریس را از تاتنهام بخدمت می‌گیرم.

وی افزود: لیوریس دروازه‌بانی است که کاملا به درد یونایتد‌ها می‌خورد. او امتحان خود را در لیگ برتر به خوبی پس داده است.

این اظهارات از طرف چهره‌ایی بزرگ در تاریخ یونایتد‌ها در حالی مطرح می‌شود که رسانه‌های انگلیسی شانس بسیار زیادی برای یاسپر سلیسن، گلر تیم آژاکس آمستردام برای جانشینی دخه‌آ قائل می‌شوند.

اشمایکل افزود: در این نکته که سلیسن گلری خوب است، تردیدی وجود ندارد.اما وقتی ماجرای جام جهانی برزیل و این که فان‌خال در بازی با کاستاریکا،‌ تصمیمات عجیبی در دروازه‌بانی تیمش گرفت، آنوقت مشخص می‌شود که به وی اعتماد کافی ندارد.

در پیکار سال گذشته هلند و کاستاریکا که در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برزیل انجام گرفت، فان‌خال که هنوز سکان هدایت تیم کشورش را در اختیار داشت، اقدامی عجیب و پرخطری کرد. او سلیسن را که دروازه‌بان اصلی بود، بعد از 120 دقیقه از بازی بیرون کشید تا تیم کرول مامور مهار ضربات پنالتی شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس