کد خبر 451567
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

روز پنجشنبه ۲۲ مردادماه مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» به کارگردانی نرگس آبیار در موزه سینما برگزار خواهد شد.

اکران اولین فیلم آبیار پس از چهار سال + تیزر
به گزارش مشرق، روز پنجشنبه ۲۲ مردادماه مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» به کارگردانی نرگس آبیار از ساعت 20 در موزه سینما برگزار خواهد شد.

فیلم «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» نخستین فیلم بلند سینمایی بلند نرگس آبیار است. این فیلم سینمایی داستان زن بارداری به نام لیلا است که با مشکلاتی در زندگی دست به گریبان است که این مشکلات اگرچه کوچک و بی‌اهمیت هستند اما برای او بزرگ جلوه می‌کنند.

فیلم «اشیاء در آینه» از تاریخ پنجشنبه 15 مردادماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران خود را آغاز کرده و سینما فرهنگ، پردیس سینمایی کوروش، خانه هنرمندان و موزه سینما از جمله سینماهای نمایش دهنده این فیلم سینمایی هستند. همچنین قرار است این فیلم سینمایی همزمان با تهران در پردیس سینمایی هویزه در مشهد مقدس روی پرده رود.

فیلمنامه «اشیاء در آینه» نوشته نرگس آبیار است و ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی تهیه کنندگان این فیلم سینمایی بودند.

فیلم سینمایی «اشیاء از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیکترند» در جشنواره‌های مختلفی از جمله شانگهای،آسیا پاسفیک لس آنجلس،میدل ایست ایتالیا،فیلم زنان فرانسه و ... شرکت کرده و موفق شده جوایز زیادیاز جمله فیلم بهترین تماشاگران و بهترین بازیگر زن جشنواره اسب نقره‌ای روسیه،بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و حمایت ویژه برای تور اکران اروپا از جشنواره فیلم زنان فرانسه را دریافت کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس