کد خبر 450490
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

باشگاه منچستر یونایتد 24 ساعت بعد از جدایی دی ماریا از این تیم قرارداد یانگ را تا سال 2018 تمدید کرد تا نشان دهد که از عملکرد این بازیکن بسیار راضی است.

به گزارش مشرق، سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد نوشت: شیاطین سرخ بعد از عملکرد درخشان اشلی یانگ در فصلی که گذشت، قرارداد او را تمدید کردند.

در تابستان سال قبل که آنخل دی ماریا به شیاطین سرخ پیوست بسیاری پیش بینی می کردند که اشلی یانگ شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی یونایتد ندارد و آخرین فصل حضور خود در این تیم را سپری می کند اما ستاره سابق آستون ویلا آن قدر خوب کار کرد که حتی ستاره ای چون دی ماریا را نیمکت نشین کرد و می توان گفت که یکی از بهترین های شیاطین سرخ در فصلی که گذشت بود.

باشگاه منچستریونایتد 24 ساعت بعد از جدایی دی ماریا از این تیم قرارداد یانگ را تا سال 2018 تمدید کرد البته این تمدید قرارداد بعد از موافقت یانگ با پایین آمدن دستمزد هفتگی اش به 120 هزار پوند صورت گرفت.

یانگ که الان به یکی از بازیکنان مورد علاقه لوئیس فان خال تبدیل شده است، از تمدید قراردادش با شیاطین سرخ بسیار خوشحال است. او در گفت و گویی که با سایت رسمی این باشگاه داشت، عنوان کرد: از این که قرارداد خود را با باشگاه بزرگی چون منچستر یونایتد تمدید کرده ام بسیار خوشحال هستم. فضای موجود در تیم وصف ناشدنی است. انگیزه بسیار بالایی برای قهرمانی در فصل جدید لیگ جزیره داریم. آماده ایم تا بهترین بازی ها را به نمایش بگذاریم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

او ادامه داد: همه آن چه به دنبال آن هستم فوتبال بازی کردن و لذت بردن از آن است. منچستریونایتد یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است. بازی کردن در این تیم برای من و خانواده‌ام افتخار بزرگی است. امیدوارم که سال های خوبی را با یونایتد پشت سر بگذارم و جام های زیادی به دست آورم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس