در دیدار هفته دوم پدیده خراسان و فولاد خوزستان علی سید علی داور مسابقه به اشتباه گل آفساید دقیقه 89 میهمان را سالم اعلام کرد تا پدیده مظلومانه پیروزی را با تساوی عوض کند.

حق پدیده ناپدید شدگروه ورزشی مشرق - در هفته ای که بازی های حساسی در لیگ برتر برگزار شد، با اشتباه تیم داوری بازی پدیده – فولاد، جنوبی‌ها در دقیقه 89 این دیدار با به ثمر رساندن یک گل آفساید از شکست گریختند.

گل آفسایدی که بدون توجه به تصاویر آهسته تلویزیونی هم می شد دریافت اشتباه آشکار داور و کمکش سبب شده تا نماینده مشهد مقدس مظلومانه پیروزی را با تساوی عوض کند.

شرح ماجرا
صحنه کاملا روشن بود، فولادی که با گل دقیقه 38 محمد حسین مرادمند از میزبانش عقب افتاده بود فاصله ای تا شکست نداشت و همین سبب شده بود در دقایق پایانی، فشار شاگردان اسکوچیچ کروات برای تلافی گل مدافع فصل پیش سپاهان بیشتر شود.

در دقیقه 89 اکبر ایمانی – از راست – توپ را ارسال کرد تا مهدی بدرلو هافبک جنوبی ها با ضربه سر دروازه میزبان را نشانه برود، اما با این حال توپ در میانه راه به پشت مهدی دغاغله مهاجم فولاد برخورد کرد که در شرایط آفساید – پشت مدافعان پدیده – قرار داشت. در نهایت توپ پس از برخورد به دغاغله برگشت کرد تا توسط حسین ابراهیمی تبدیل به گل شود.

جالب اینکه در کنار به ثمر رسیدن گل ناسالم فولاد، یک پاس گل هم به نام دغاغله مهاجم فصل پیش پرسپولیس نوشته شد.

به این ترتیب دراگان اسکوچیچ از فرط خوشحالی مشت هایش را به سمت آسمان گره کرد و رضا مهاجری سرمربی بومی پدیده از حسرت آهی کشید تا 2 امتیاز پدیده گم شود و فولاد به راهش ادامه دهد. 2 امتیازی که شاید در ایستگاه پایانی به اندازه تمام زحمات یک فصل بی ارزد.

برنامه، نتایج کامل و جدول رده‌بندی و گلزنان لیگ برتر پانزدهم

فیلم صحنه گل آفساید فولاد به پدیده را در زیر ببینید:


دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس