کد خبر 450350
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

علی نصیریان گفت: بجاست که مدیران تلویزیون کشورمان برای مقابله با برنامه‌های ماهواره‌ای، با کمی انعطاف باید اجازه دهند جوانان در عرصه تولیدات محصولات تصویری بیشتر فعالیت کنند.

به گزارش مشرق، علی نصیریان بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص تاثیر پذیری سریالهای ماهواره‌ای معتقد است بیننده ایرانی تنها جذب رنگ و لعاب این سریال‌ها می‌شود و با این شرایط بجاست مدیران تلویزیون کشورمان برای مقابله با برنامه‌های ماهواره‌ای، با کمی انعطاف باید اجازه دهند جوانان در عرصه تولیدات محصولات تصویری بیشتر فعالیت کنند.

بازیگر فیلم «شکارچی شنبه» در همین زمینه توضیح داد: داستان سریال‌های ماهواره‌ای هیچ مفهوم و محتوایی برای مخاطب ایرانی ندارند و از دید هنری بسیار کاسب‌کارانه ساخته می‌شوند و سراسر بی‌منطق و کش‌دارند و تنها رنگ و لعاب آن برای مخاطب جذابیت دارد.

وی ادامه داد: در این برنامه‌ها تنها اتومبیل‌های گرانقیمت، منظره و چشم اندازهای زیبا و کمی هم روابط آزاد دختر و پسرهاست که ببیننده را پای ماهواره‌ها محکم نگاه می‌دارد؛ و الا کیفیت و ساختار هنری هیچ حرفی برای گفتن ندارد و خود بینندگان هم به بی‌محتوا بودن آنها اذعان دارند؛ پس چرا تلویزیون کشور خودمان با محصولات خود امکان جذب مخاطب داخلی را ندارد؟

وی تأکید کرد: تنها با تکنیک‌های فنی نمی‌توان با ماهواره‌ها مقابله کرد و باید سطح کیفیت محصولات داخلی را بالا برد.

این بازیگر گفت: مسئولان تلویزیونی ما باید بسیار دقت کنند و با کمی انعطاف و تخفیف در طرح برخی موضوعات اجتماعی اجازه دهند جوانان بیشتر فعالیت کنند؛ سرمایه گذاری روی جوانان کشور در بخش فرهنگ و هنر بسیار ضعیف است در حالیکه باید به جوانان اعتماد کرد.

منبع: سینما پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    تلویزیون که تعطیله کلا،،،،
  • همایون ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    زنده باد استاد نصیریان
  • ناشناس ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    سلام درود بر استاد نصیریان بله ایشان درست و صحیح می فرمایند بچه های 5 ساله مجذوب سریالهای ترکیه ای شدن خیلی بد و بدبختی این مملکت میرساند کمی انعطاف به خارج دهید عصبانی شدن خوبه ولی با علم و عمل کتنرل میشود ونیز بر ان غلبه کرد... هر چه اشتباه انسان کمتر ببشه تجربه درستی زیادی به دست می یابد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس