احمد نجفی درباره مذاکرات هسته‌ای معتقد است نباید نسبت به مذاکراتی که مشخص نیست، جشن گرفت.

به گزارش مشرق، احمد نجفی، بازیگر قدیمی سینمای ایران درباره وضعیت رژیم‌صهیونیستی گفت: رژیم‌صهیونیستی، ذره‌ذره به انزوا خواهد رفت. آنها مانند همیشه به دشمنی خود با ایران ادامه می‌دهند، چون می‌دانند ما چه قدرتی در منطقه داریم. به طور حتم با نطقی که نتانیاهو درباره توافق داشته، بیشتر از همیشه به ضرر خودشان تمام شده است.

نجفی درباره نقش گرانقدر رهبری در اداره کشور افزود: یک واقعیت تاریخی در مورد رهبری وجود دارد که تجربه‌ای گرانبها را به ایشان داده است. اگر طول زندگی حضرت‌آقا را بررسی کنیم خواهیم دید که چه گوهر گرانبهایی وجود دارد که می‌توان از تجربه و نگاه ارزشمند ایشان در اداره کشور استفاده کرد، چرا که ایشان هم با توجه به تجربه ریاست‌جمهوری و کارهای اجرایی و اشراف به مسائل حقوقی و سیاسی و پیمودن مراحل مختلف به خوبی می‌توانند راهنمای کشور باشند. ایشان هر چیزی را که به صلاح کشور باشد به‌خوبی می‌دانند و گوشزد می‌کنند.

نجفی ادامه داد: مگر ما در این سال‌های تحریم با همه تلاش‌های دشمن نتوانستیم زندگی کنیم؟ به طور حتم با همه مشکلات ما باید کشور خود را حفظ کنیم و اجازه دخالت دیگران را در اداره کشور ندهیم. باید بتوانیم اجازه نفوذ هر گونه فسادی را در کشور ببندیم، در آن روز می‌توان جشن گرفت، نه مذاکره‌ای که هنوز اجرای آن مشخص نیست.

منبع: آوینی فیلم

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس