کد خبر 450014
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی اعتقاد دارد که فاصله فوتبال ساحلی ایران با بهترین تیم‌های دنیا فوق‌العاده کم شده است.

به گزارش مشرق، مارکو اوکتاویو در خصوص وضعیت تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان اظهار داشت: من بعد از جام دوستی بلاروس به برزیل برگشتم و فعلاً منتظرم تا فدراسیون فوتبال رونوشت قرارداد را برای تمدید ارسال کند.

وی که بعد از رساندن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به عنوان ششم جام جهانی 2015 پرتغال، در جام دوستی بلاروس با تیم «ب» کشورمان قهرمانی این تورنمنت را کسب کرد، افزود: من در بلاروس هم بدون قرارداد و فقط به خاطر علاقه‌ای که به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران داشتم، روی نیمکت نشستم. از این اتفاق هم ناراحت نیستم و باید تمام فوتبالدوستان ایرانی تبریک بگویم که تیم ملی فوتبال ساحلی به توانایی‌های بالایی رسیده است و توانست در رقابت‌های بلاروس قهرمان شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با اشاره به قهرمانی این تیم در جام دوستی بلاروس، خاطرنشان کرد: ما با سه برد در بلاروس توانستیم قهرمان شویم و اصلاً هم دستیابی به این عنوان کار ساده‌ای نبود، اما بازیکنان شجاعی که من داشتم، این کار را انجام دادند. به داشتن این بازیکنان شجاع در تیم ملی افتخار می‌کنم و بودن آنها در تیم ملی فوتبال ساحلی را هم به مردم ایران تبریک می‌گویم.

اوکتاویو درباره اینکه عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2015 پرتغال چطور بوده و آیا از کسب رتبه ششم این رقابت‌ها رضایت داشته یا نه،‌ گفت: ما تیمی قدرتمند داشتیم که شجاعانه توانست رتبه خوبی را در این رقابت‌ها به دست بیاورد. ما از مرحله گروهی به مرحله بعدی صعود کردیم، به جمع هشت تیم راه پیدا کردیم و ششم شدیم.

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که اکنون منتظر تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران است، تأکید کرد: در حال حاضر فاصله ما با بهترین تیم‌های دنیا و قدرت‌های جهانی فوق‌العاده کم شده است و اگر وضعیت به همین شکل پیش برود می‌توانیم در تورنمنت‌های بعدی و جام‌های جهانی رتبه‌های بهتری را به دست بیاوریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس