منابع رسانه ای کویتی با انتشار تصاویری از هلاکت فرزند ارشد یکی از نمایندگان مشهور پارلمان این کشور در حمله هوایی جنگنده های آمریکایی به یکی از مراکز القاعده در شمال سوریه خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای کویتی با انتشار تصاویری از هلاکت فرزند ارشد یکی از نمایندگان مشهور پارلمان این کشور در حمله هوایی جنگنده های آمریکایی به یکی از مراکز القاعده در شمال سوریه خبر داده اند. حسب اطلاعات منتشره، این تروریست کویتی از حدود دو سال پیش با ترک محل سکونت خود در کویت به گروه تروریستی تکفیری "جبهه النصره" شاخه رسمی شبکه تروریستی بین المللی القاعده در سوریه پیوسته بود.

هلاکت فرزند نماینده کویتی در صفوف تروریستهای القاعده+تصویر

لازم به ذکر است که از زمان آغاز بحران در کشور سوریه، صدها نفر از اتباع کویت در صفوف گروههای تکفیری بین المللی فعال در این کشور در نبرد با ارتش این کشور و یا درگیریهای داخلی گروههای رقیب به هلاکت رسیده اند. فعالیتهای آزادانه مبلغان وهابی سعودی و کویتی موجب شده تا گروههای از جوانان کویتی برای آنچه آن را "جهاد با شیعه و علوی" عنوان کرده اند، به سوریه و عراق رهسپار شوند.

هلاکت فرزند نماینده کویتی در صفوف تروریستهای القاعده+تصویر

دولت کویت در پی حمله انتحاری یک تروریست داعشی به مسجد امام صادق (ع) این کشور، ضمن محدود کردن روابط خود با عربستان سعودی (بزرگترین صادرکننده تروریسم تکفیری به جهان) فعالیتهای چندین شبکه تبلیغاتی سعودی که به ایجاد اختلاف میان مذاهب از طریق تکفیر پیروان سایر مذاهب آسمانی می پرداختند، را تعطیل و دفاتر آنها را نیز بسته است. طی چهار سال گذشته برخی از مبلغان وهابی کویتی و سعودی با حضور در این شبکه ها جوانان را به پیوستن به القاعده و داعش و اعزام به سوریه و عراق تشویق می کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    بی پدر چهار کیلو ریش داره ! اونوقت من به خاطر کمبود تستوسترون باید از محلول ماینوکسیدیل استفاده کنم تا ریش و سیبیل هام پرپشت بشه ، ای خدا .......
  • تریستان ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    به ریش نیست برادر به ریشه توجه کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس