کد خبر 449645
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴

پادشاه عربستان هزینه درمانی خود را به بیمارستان های فرانسه پرداخت نکرده است.

به گزارش مشرق، منابع خبری در فرانسه اعلام کردند که "سلمان بن عبدالعزیز" بدون اینکه هزینه درمان خود را به تعدادی از بیمارستان های پاریس بدهد، فرانسه را ترک کرده است .
این منابع افزودند : بدهی ملک سلمان 3 میلیون و 700 هزار یورو است.

سایت مغربی "هسپرس" خاطرنشان کرد، گفته می شود که ملک سلمان از اعتراض مردم فرانسه به استفاده انحصاری وی و همراهان و خدمتکارانش از ساحل منطقه ریویرا در جنوب این کشور عصبانی بود؛ به همین دلیل بدون پرداخت هزینه بیمارستان های پاریس خاک فرانسه را به مقصد شهر طنجه در شمال غربی مغرب ترک کرد.

روزنامه " لو پاریزین " چاپ فرانسه نوشت:  بدهی کلان ملک سلمان فقط شامل هزینه های وی نیست، بلکه شامل هزینه های کارکنان سفارت عربستان در پاریس نیز می شود.

لو پاریزین افزود : تاکنون از ملک سلمان درخواست نشده است که بدهی اش را پرداخت کند، زیرا چنین درخواستی شاید باعث تیرگی روابط پاریس و ریاض شود خصوصاً اینکه عربستان اولین مشتری فرانسه در منطقه خلیج فارس است.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    0 0
    نگران نباش یک ماملعه نظامی باهاش می کنند و سه برابر این مبلغ را می زارند روی مامعله و ازش در می اورند و می دهند به بدهکاراش اره عزیز خودت را ناراحت نکن
  • محسن ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    0 0
    چه خبره؟ فتخ داشته یا بواصیر
  • محمود ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    0 0
    به سلمان زنگ زدم قضیه رو بهش گفتم اونم گفت من که حواس پرتی دارم یادم رفته حساب کنم خودشون هم چیزی نگفتن حالا که از فرانسه بیرونم کردن نامردا رسانه ایش کردن که بی اعتبارم کنن. تازگی سلطان خیلی زودرنج شدن بخاطر همین خیلی از دست صهیونیزم می‌نالید میگفت اینا همش زیر سر واق واقو هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس