کد خبر 449643
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

رییس هیات فوتبال خوزستان از رفع مشکل نور ورزشگاه تختی اهواز و برگزاری دیدار دو تیم استقلال اهواز و سیاه‌​جامگان در این ورزشگاه خبر داد.

به گزارش مشرق، عبدالکاظم طالقانی درپاسخ به این سوال که بازی دو تیم استقلال اهواز و سیاه​‌جامگان در ورزشگاه غدیر یا تختی اهواز برگزار می‌شود؟ اظهارکرد: با توجه به همکاری استانداری، اداره‌ کل ورزش و جوانان و پیگیری‌های اجرایی هیات فوتبال خوزستان، اقدامات جهت برطرف شدن مشکل نور ورزشگاه تختی اهواز تا جایی پیش رفت که ان​شاءالله این بازی روز جمعه، 16 مردادماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می​‌شود.

وی بیان کرد: استاندارد نور ورزشگاه باید 1200 لوکس باشد که نور ورزشگاه تختی اهواز 600 لوکس بود و البته فدراسیون با نور 1000 لوکس هم مشکلی ندارد و حتی در مسجدسلیمان، نور ورزشگاه 800 لوکس بود که بازی​‌ها در آن برگزار شد. با تدابیری که اندیشیده شد، نور ورزشگاه تختی به 800 لوکس به بالا رسید. این استادیوم نباید متروکه شود و ما تمام شرایط را برای بازی در آن آماده کردیم.

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: از نظر ما تمام امکانات ورزشگاه تختی اهواز برای بازی استقلال اهواز و سیاه​‌جامگان آماده است، البته قرار است نمایندگانی از فدراسیون نیز جهت بازدید از این ورزشگاه به اهواز بیایند که تاییدیه آن‌ها هم باعث می​‌شود که این بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود. زمین چمن ورزشگاه تختی نیز هیچ مشکلی ندارد. ان​شاءالله مشکل زمین چمن غدیر هم برطرف و برای بازی​‌های آینده، شرایط آن بهتر می‌شود.

وی در ادامه با انتقاد از عادل فردوسی‌​پور به دلیل انتقاد وی در برنامه نود نسبت به حضور تیم استقلال اهواز در لیگ برتر، عنوان کرد: او نسبت به این که استقلال اهواز از لیگ دسته دو به لیگ برتر آمد، صحبت‌هایی داشت و این اقدام را نادرست قلمداد کرد. سوال من از فردوسی‌​پور این است که آیا فوتبال یک صنعت است یا خیر؟ و اگر صنعت است و درآمدزایی دارد، پس در زمینه‌​های مختلف می​‌تواند درآمدزایی کند و تیمی که در لیگ یک قهرمان می‌​شود و نمی‌​تواند در لیگ برتر شرکت کند، می​تواند امتیاز خود را به فروش برساند.

طالقانی افزود: من در کل نسبت به صحبت‌​های فردوسی‌​پور در برنامه نود انتقاد دارم و نباید تیم قدمت‌​داری مانند استقلال اهواز که سابقه بسیاری در لیگ برتر دارد، به تمسخر گرفته شود و نباید این گونه درباره این تیم صحبت کند. او یک مجری است و حق ندارد به یک استان و یک تیم توهین کند. من به عنوان مسوول فوتبال استان نسبت به این موضوع معترض هستم و او باید از ما عذرخواهی کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    من خوزستانی ام اما کاملا با حرفای فردوسی پور موافقم.این چه راه مسخره ایه واسه اومدن لیگ برتر.مثل اینه که من توی کنکور پزشکی قبول بشم بعد امتیاز ورود به دانشگاهم رو بفروشم
  • irag ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    من مطمئنم شماخوزستانی نیستید وگرنه عقلتان ازتدوین کنندگان مقررات وقوانین بیشترنیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس