کد خبر 448823
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

منوچهر آذري گفت: آن طور که شنيدم آقاي سرافراز دستور قطع اين برنامه را دادند ‌و دليل هم اين بوده است که ما در جمعه ايراني از موسيقي ‌هاي مناسب استفاده نمي کنيم. ضمن اينکه تا به حال حتي ما را صدا نکردند و نگفتند که درباره متوقف شدن برنامه ‌تان صحبت کنيم!

به گزارش مشرق، منوچهر آذري گفت:‌ تا قبل از شروع سال جديد و به مدت سيزده سال مشغول ضبط و پخش برنامه «جمعه ايراني» بوديم، اما به يکباره و با حضور رياست جديد سازمان صدا و سيما اين برنامه متوقف شد.

وي ادامه داد:‌ آن طور که شنيدم آقاي سرافراز دستور قطع اين برنامه را دادند ‌و دليل هم اين بوده است که ما در جمعه ايراني از موسيقي ‌هاي مناسب استفاده نمي کنيم. ضمن اينکه تا به حال حتي ما را صدا نکردند و نگفتند که درباره متوقف شدن برنامه ‌تان صحبت کنيم!

وي افزود:‌ گروه برنامه ساز جمعه ايراني حدود شصت نفر بودند و هر کدام بدون اغراق از جان و دل براي به نتيجه رسيدن اين برنامه زحمات بسياري کشيدند.

وي ادامه داد:‌ فقط اين را شنيديم که گفتند مي ‌بايست روال برنامه را تغيير دهيد و از آنجايي که جمعه ايراني با اين روالي که تا کنون داشته، هويت گرفته است، ما نتوانستيم روال برنامه را تغييري دهيم.

آذري افزود:‌ همين گروه حدود 12 سال در دوره رياست آقاي ضرغامي به طور هفتگي جمعه ايراني را اجرا مي ‌کردند و حتي ايشان لقب قله طنز را به جمعه ايراني داده بودند،‌ حالا سئوالي دارم و آن اين است که الآن چه اتفاقي افتاده که ما در دره طنز افتاديم؟!

آذري در ادامه با اشاره به استقبال مردم از اين برنامه گفت:‌ جمعه ايراني از جمله برنامه‌هاي پرمخاطب راديو در اين سال ها بود و از زماني که پخش آن متوقف شده است، مخاطبين مدام سراغ اين برنامه را از من و ساير بچه ‌ها مي ‌گيرند.

وي درباره شاد کردن مردم نيز بيان کرد:‌ يکي از دلايلي که مردم اين برنامه را دوست داشتند،‌درونمايه شاد آن بود که با آن به خوبي ارتباط گرفته بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    اقای سرافراز لطفا تجدید نظر فرمائید . گل برنامه های طنز هم اکنون با حضور جناب خان در برنامه خندوانه نمود یافته است در مورد جمعه ایرانی هم مساعدت کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس