اختتامیه جشنواره کاریکاتور «فرزند بیشتر، زندگی شادتر» امروز در قالب یک برنامه تلویزیونی در شبکه افق برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، شاهین کلانتری دبیر اجرایی جشنواره کاریکاتور «فرزند بیشتر، زندگی شادتر» از استقبال قابل توجه هنرمندان و مردم از این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: 430 اثر به این جشنواره ارسال شده بود که گویای استقبال بالای هنرمندان است. همچنین در طول زمان برگزاری نمایشگاه 120 اثر برگزیده که تا 15 مرداد در فرهنگسرای بهمن ادامه دارد، جمعیت زیادی از مردم به تماشای این آثار می‌آمدند. یکی از نکات جالب این بود که عمده بازدید کنندگان از این نمایشگاه کاریکاتور، با خانواده و فرزندان خود همراه بودند.

وی درباره برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره کاریکاتور «فرزند بیشتر، زندگی شادتر» توضیح داد: این مراسم امروز سه شنبه 13 مرداد در استودیوی شبکه افق سیما و  در دو بخش روی آنتن می‌رود، بخش اول ساعت 17 تا 18 و بخش دوم ساعت 22 تا 23. در این برنامه چهار کارشناس در حوزه‌های خانوادگی، مذهبی، بین‌المللی و اقتصادی حضور می‌یابند، آثار جشنواره به نمایش در می‌آیند، از نفرات برگزیده تقدیر می‌شود و دو انیمیشن نیز رونمایی می‌شوند.

کلانتری در پایان گفت: آثار برگزیده جشنواره کاریکاتور «فرزند بیشتر، زندگی شادتر» علاوه بر اینکه در قالب یک کتاب منتشر می‌شوند، در شهرستان‌ها هم نمایشگاه‌هایی برگزار خواهد شد، چون درخواست‌های زیادی برای برگزاری نمایشگاه آثار جشنواره شده است. از همین جا هم به همه مراکز و کانون‌ها و مساجد کشور اعلام می‌کنیم که اگر مایل به برگزاری نمایشگاه باشند، می‌توانند از طریق سایت نشریه «بزنگاه» یا راه‌های ارتباطی برنامه «افقاتور» شبکه افق سیما درخواست خود را اعلام کنند تا ما آثار را در اختیارشان قرار دهیم.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهدی خان ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    مردم با خرج امروره تو این بچه هایی که دارند موندند،دلشون به چی خوش باشه،وقتی میبینند که بچه بزرگ کردند اما کار نیست،خرج سنگین که بچهاشون بفرستند سر خونه زندگی
  • جواد ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    وَمَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    0 0
    ما با شعار فرزند کمتر زندگی بهتر بزرگ شدیم ٬الان دیگه نمیتونیم فکرمون روتغییر بدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس