کد خبر 448737
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹

در این بیلبوردها از زبان خداوند نوشته شده است: «ازدواج تنها بین یک زن و یک مرد است. من به کمک شما در این قضیه نیاز دارم.خواهش می کنم.»

به گزارش مشرق به نقل از pinknews، گروه های مذهبی آمریکا برای مقابله با ازدواج همجنسگرایان، دست به تبلیغات گسترده ای زدند.

  بر پایه این گزارش، یک گروه مسیحی در آمریکا بیلبوردهایی در این کشور نصب کرده است که از عصبانیت خداوند از ازدواج همجنسگرایان سخن می گوید. برنامه این گروه مذهبی، نصب هزار بیلبورد بزرگ تبلیغاتی علیه ازدواج همجنس گرایان در سراسر آمریکاست.

  در این بیلبوردها از زبان خداوند  نوشته شده است: «ازدواج تنها بین یک زن و یک مرد است.  من به کمک شما در این قضیه نیاز دارم.خواهش می کنم.»

  بر اساس اعلام مسئولین این طرح، تمامی مخارج این بیلبوردها از جانب مردم معمولی پرداخت شده است. مردمی که در برابر تصویب ازدواج همجنس گرایان در آمریکا هیچ کاری از دستشان بر نمی آید و تنها با پرداخت هزینه می توانند مردم را از خطرات این مساله آگاه کنند.

  موافقان ازدواج همجنس بازان نیز با حمله به این کمپین، خواستار توقف نصب بیلبوردها شدند. آنها مدعی اند که بهتر بود پول این بیلبوردها در راه فقرا مصرف می شد. به گفته مسئولین این طرح تنها در ماه گذشته مردم حدود 90 هزار دلار برای انجام تبلیغات علیه همجنسگرایی به آنها کمک کردند.

 

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 1
    كثافتاي لجن = همجنسگرا
  • ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    اونجا سرزمین جدید قوم ملعون لوط علیه السلامه. هرلحظه ممکنه عذاب هولناک الهی بر سرشون نازل بشه
  • دانش آموز هستم ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    بر شیطان لعنت
  • ممهد ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    سلام این جمله شرک است لطفا حذفش کنید .یعنی خداوند (استغفرالله)برانجام کاری ناتوان است و نیاز به یاری دارد
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    1 0
    خدایا کمک کن شرایط ازدواج جور کن تا همه جوونا زودتر سر و سامون بگیرن وگرنه راه فساد بازتره .
  • محمد علی ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    لواط و مساحقه و به بیان شما همجنسگرائی یکی از محصولات اندیشه الحادی است . خود این پدیده زشت علت نیست . معلول یک اندیشه است و تا ان اندیشه وجود دارد این محصولات نیز از ان تولید می شود . باید در کنار مبارزه با معلول با علت ها مبارزه کرد . باید در جهان بینی خودتان تجدید نظر کنید و از پایه اصول اعتقادی خود را محکم سازید تا این زشتی ها نتواند فرصت بروز و ظهور یابد .
  • پیرمرد ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    خیر ، ازدواج بین یک مرد با یک تا چهار زن است ، والا می شود جامعه ما با این همه دختر از زمان بخت گذشته که بسیار نجیب و محترم هستند و پسرا ناز می کنن اما اگر پسرا ببینن ناز کنن از دستشو می پره ، التماس می کنن
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    خوشبختانه در ایران مشکل همجسگرایی وجود ندارد
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    حالا اگر اصول گرایان بودند فقط به طرف فحش می دانند و او را تکفیر می کردند
  • سلام ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    خدا در مسیحیت درباره زنا چیزی ننوشته؟ چرا درباره زنا بیلبورد درست نمیکنن؟
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    دقیقا توجیهی که یک عده نادان در ایران عقلانی میدونند. این بنده خداها خودشون از جیب خودشون دادند. همون مردم فقیر جامعه
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    لعنت بر همجنسازان شیطان صفت.. درود بر مردم پاک دنیا
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    آفرین
  • ثاقب ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    موافقم. در این کشور کفار دارند زمینه های شیطانی را قانونی میکنند و حرام خدا را حلال. خاوناده ها از هم پاشیده میشود و زندگی ها ویران عواطف انسانی نابود میشوند و ظلم و بی رحمی زیاد. متاسفانه ایرانی ها هم دارند کم کم به آن سمت میروند . متاسفم
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    مگر در این نظرات نام اصول گرا و افساد طلب می بینید
  • لعنت بر انگلیس خبیث ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    دین مان که درست ست . هنجارها هم که همجنس بازی را رد می کن س مواظب سفارت انگلیس باشید که با باز شدنش در هر شری باز می شود .
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    سلام اصلاح چی
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    فحش رو که شماها خوب بلدید بدید. ما که از شما فقط هوچی گری و داد و بیداد دیدیم
  • مهدی ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    آفرین دانش آموز کوچولو
  • محمد علی ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    0 0
    باشد که قوم لواط کننده ها به سرنوشت شوم قوم لوط(ع) گرفتار شوند و برای همیشه طومار نحسشان از صفحه تاریخ محو شود اگر قابل هدایت نیستند. سوره شعراء ایه 165: در مذمّت لواط در قرآن از قول حضرت لوط به قومش آمده است: «أتأتون الذکران من العالمين »؛ آيا در ميان جهانيان، شما به سراغ جنس مرد مي‌رويد و همسراني را که خدا براي شما آفريده است رها مي‌کنيد؟!‌ شما قوم تجاوزگري هستيد حضرت محمد صلی الله علیه و آله: بوي بهشت به مشام كسي كه مورد هم جنس گرايي واقع شود، نخواهد رسيد. امام علی عليه السلام: لواط در سر حد كفر است. امام علی علیه السلام: هر كس عمل قول لوط كند و بي توبه از دنيا برود ، حق تعالي او را نزد قوم لوط مي برد، تا آنجا با ايشان باشد و حشر او با آنهاست. رسول اكرم صلي االله عليه و آله و سلم فرمود: ... هر گاه كسي لواط كند عرش خدا به لرزه در مي آيد و خداوند او را لعنت ميكند و ر اوغضب فرموده و جهنم را برايش آماده ميكند. امام صادق عليه‏السلام :خـداوند نـشستن بـر استبرق بهشت را بر دُبُرهاى نكاح شده حرام كرده‏است . منتخب ميزان الحكمة : 506 امام رضا عليه السلام:اگرسزاوار بود شخصي دو بار رجم وسنگسار گردد، حق همين لواط كنندگان است و اگركسي لواط كند، عقاب آن اين است که او را بسوزانند يا كه ديوار برسرش خراب كنند يا يك ضربه شمشير به او بزنند و در قيامت شخص لواط كننده را بر كناره ی بالاي جهنم آويزان مي كنند. مستدرك الوسائل ج 18 ص 82 امام باقرعلیه السلام: مساحقه در زنان چون لواط در مردان است. فروع کافی پيامبر اکرم‏صلي الله وعليه وآله: هرگاه جنس مذکر با مذکر آميزش کند، عرش خداوند به لرزه درمي آيد.وسائل الشيعه، ج 14، ص 249. زني خدمت حضرت صادق عليه السلام آمد و عرض کرد : زناني که با يکديگر مساحقه مي کنند ، حدشان چيست؟ امام فرمود: حد زنا است، به راستي چون قيامت شود آنها را مي آورند و لباسهايي که از آتش بريده شده بر تن آنان مي کنند و مقنعه هاي آتشين بر سرشان مي بندند و زير جامه هاي آتشين به بدنشان مي پوشانند و عمودهاي آتشين در جوفشان فرو مي کنند و آنها را در جهنم مي اندازند. فروع کافي -چند روایت در کتاب تاریخ انبیاء در مورد هم جنس بازی قوم لوط : تمام روایات زیر بر گرفته از کتاب تاریخ انبیاء است: از جمله كارهاي زشت قوم لوط عبارت از اند: - از كارهاي زشت قوم لوط گلوله‌پراني با كمان، - و هسته انداختن به يكديگر (و حتي در بعضي موارد شرط بندي مي‌كردند كه هسته به هر كسي خورد با او عمل زشت انجام دهند) - و آدامس جويدن در معابر عمومي (براي جذب افراد بخاطر شهوتراني). - و از جمله لباسهاي فاخر بلند مي‌پوشيدند (كه امروز رقاصه‌هاي دنيا در جهان غرب مي‌پوشند) و دكمه‌هاي كت و پيراهنشان را مي‌گشودند. - و از جمله از كارهاي آنها اين بود كه راهها را براي زشتكاري مي‌بستند و آشكارا در معرض ديد مردم، منكرات را انجام مي‌دادند
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 0
    منم مخالف همجنسگراییم، ولی نمیدونم چرا بعضی ها علاقه به تندی و فحاشی و توهین دارند؟
  • MHK ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    پ.ن:قوم لوط هم همجنسباز بودن نه همجنس گرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس