کد خبر 447886
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

هافبک تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به عدم حضورش در بازی با تراکتورسازی گفت: مشکلی برای بازی نداشتم، ولی منصوریان ترجیح داد از من استفاده نکند.

به گزارش مشرق، پیام صادقیان در خصوص غیبتش در بازی تراکتورسازی - نفت تهران گفت: این تصمیمی بود که منصوریان گرفت و با تشخیص او بازی نکردم. من هم هیچ مشکلی با این موضوع ندارم و معترض هم نیستم، چون سرمربی تیم تصمیم‌گیرنده است. در حال حاضر هیچ مشکلی برای بازی ندارم و هر وقت منصوریان صلاح بداند برای نفت بازی خواهم کرد.

وی با اشاره به تساوی بدون گل تیمش در مصاف با تراکتورسازی اظهار داشت: ما باید سه امتیاز را می‌گرفتیم، چون این بازی کاملاً یکطرفه بود و تراکتورسازی حتی یک نصفه موقعیت هم نداشت. ما چند فرصت مناسب را از دست دادیم، اما به هر حال از تبریز با امتیاز برگشتیم. امیدوارم در هفته دوم برنده از زمین بیرون بیاییم.

صادقیان در مورد تساوی پرسپولیس، تیم سابقش مقابل پدیده مشهد خاطر نشان کرد: من این بازی را ندیدم، چون در همان زمان تیم‌مان با تراکتورسازی بازی می‌کرد. با این شرایط نمی‌توانم در مورد بازی پرسپولیس برابر پدیده نظر خاصی بدهم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این پرسش که در فصل جاری کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی خواهند بود، گفت: فعلاً نمی‌توان گفت که کدام تیم‌ها مدعی هستند، چون لیگ تازه شروع شده است. باید چند هفته بگذرد تا چهره تیم‌های مدعی مشخص شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نادر ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    امیدوارمون کردی مبارکه
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    کاش من مربی فوتبال بودم آن وقت با چند بازی کن مثل پیام صادقیان تمام تیم ها را غربال می کردم . ودر نهایت با وجود امثال پیام صادقیان در جام جهانی روسیه جز چهار تیم اول جام جهانی می شدم . حیف منصوریان قدر این موقعیت را نمی داند . بیا تر کیب خوبی برای تیم درست کن تا در سطع آسیا و لیگ برتر قهرمان بدون حریف بشه . آن وقت کاش من رئیس فدراسیون باشم و تیم منصوریان را با تمام عوامل برای حضور در جام جهانی معرفی می کردم .
  • محمد ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    اصلا انتظار نداشتم که پیام صادقیان با منصوریان کنار بیاد
  • محمد ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    اصلا انتظار نداشتم که پیام صادقیان با منصوریان کنار بیاد
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    از خواب بیدار شو !
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    فقط به یک دلیل اومده نفت . حقیقت اینه که صادقیان سالهاست رنگ هیچ جامی رو ندیده و رفته نفت تا جام بگیره و حتی در آسیا بدرخشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس