کد خبر 447821
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

فرماندار کربلا با اشاره به اینکه ساخت مترو برای جابجایی زائران در شهر کربلا در دستور کار قرار گرفته است، گفت: زمینی برای ساخت مجتمع مسکونی ویژه زائران ایرانی تهیه کرده‌ایم که با تکمیل‌ شدن آن می‌توانیم 3 هزار نفر را اسکان دهیم.

 به گزارش مشرق، سیدحسین جواد احمد المنکوشی فرماندار کربلا، در حاشیه مراسم غبارروبی ضریح شهید آیت‌الله سید حسن مدرس، اظهار داشت: ایران از لحظه نخست، ارتش و نیروهای مردمی عراق را برای ایستادن و مقابله با گروهک‌های تکفیری حمایت کرد به طوری که جنگی که در نزدیک دروازه‌های عراق در حال شکل‌گیری بود اکنون به خانه داعش برگشته است.
 
وی با ابراز خرسندی از تشرف به زیارتگاه شهید مدرس کاشمر یادآور شد: همراه شدن با آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران برای زیارت شهید مدرس به ما روحیه دیگری می‌دهد که به زائران ایرانی خدمات بهتر و مطلوب‌تری ارائه کنیم.
 
فرماندار کربلا با بیان اینکه از سال گذشته موضوع آماده‌سازی و ایجاد فضای مناسب برای اسکان زوار ایرانی در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: ساخت مترو برای جابجایی زائران در شهر کربلا در دستور کار قرار گرفته است تا زائران با استفاده از آن به راحتی بتوانند در زیارتگاه‌های این شهرستان حضور یابند و در زمان حضور میلیونی زائران در ایام خاص به ویژه اربعین مشکلی برای تردد به وجود نیاید.
 
وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با ساخت شهرکی در شهر کربلا زمینه را برای حضور زائران ایرانی و ارائه خدمات مطلوب فراهم کنیم، تصریح کرد: هم اکنون زمینی برای ساخت مجتمع مسکونی ویژه زائران ایرانی تهیه کرده‌ایم که با تکمیل شدن آن می‌توانیم 3 هزار را اسکان دهیم.
 
احمد المنکوشی همچنین از امضای یک پیش‌نویس و تفاهم‌نامه بین شهر کربلا و طبس خبر داد و تأکید کرد: امیدوارم با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه در بین شهر طبس و کربلا شاهد برقراری رابطه خوبی در حوزه گردشگری باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    اللهم الرزقنا
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا!
  • حمید ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    فقط همین رو کم داشتیم یه سیبل ثابت و راحت الهدف از زوار نگون بخت ایرانی برای گروههای تروریستی و داعشی . نه عزیز جان برادر؟! همینطوری اش هر از چند گاه چندین تن از زوار ایرانی شهید و مجروح حوادث تروریستی قرار میگیرن حالا که دیگه یه هدف و سیبل ثابت و خوب هم قرار داده بشه دیگه باید بگیم: واویلاست در کربلا ...
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    من هیچوقت عراق و مکه نرفتم
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    چنین شهرکی درنزدیکی کوه احد تهیه وخریداری گردیده بود ولی حکام سعودی آنرا غصب نموده واجازه استفاده ایرانیان از چنین شهرکی درمدینه را نمی دهند.
  • احمد از بروجرد ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    كربلا و مكه رفتن لياقت مي خواهد و همچنين بايد از طرف مادر سادات حضرت زهرا عليه السلام دعوت بشوي تا بتواني به كربلا بروي ناشناس عزيز و گرامي . من يكبار به كربلا رفتم هنوز نفهميدم كجا رفتم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس