کد خبر 446938
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از عملکرد بازیکنانم در این بازی تشکر می‌کنم اما شهاب گردان عملکرد ویژه‌ای داشت و ۳ امتیاز را به مجموعه تیم تقدیم کرد.

به گزارش مشرق، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: در نخستین بازی مقابل تیمی قرار گرفتیم که نسبت به سال قبل تغییرات زیادی را در ترکیب خود داشت و با توجه به اینکه بازیکنان جوانی را در اختیار گرفته بود انگیزه بالایی برای این بازی داشتند و به طور قطع جوانگرایی در این تیم هر حریفی را اذیت می‌کند.

وی افزود: در این دیدار نیاز به 3 امتیاز کامل داشتیم تا بتوانیم در نخستین بازی با روحیه بالا شکل بهتری را در تیم ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه نیاز به امتیاز کامل در 4 بازی نخست خانگی خود دارد، خاطرنشان کرد: 4 بازی نخست ما در خانه بوده و ما باید با تلاش بسیار امتیاز کامل از این دیدارها بگیریم.

فرکی تصریح کرد: در دیدار نخست از نظر فنی می‌توانستیم گل‌های بیشتری را وارد دروازه حریف کنیم اما در هفته‌های نخست انگیزه تیمها و ناهماهنگی در ترکیب می‌تواند در بازی تأثیرگذار باشد.

وی با قدردانی از شهاب گردان بیان کرد: همه بازیکنان در این دیدار عملکرد خوبی را داشتند اما باید از شهاب گردان سنگربان تیم تشکر ویژه داشته باشم چون توانست 3 امتیاز خانگی را به مجموعه ما تقدیم کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد خط دفاعی خود گفت: از نظر کیفی بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و به جز 2 مورد از خط دفاعی خود رضایت کامل را دارم.

فرکی درباره اخطارهای بی‌مورد بازیکنان این تیم در این دیدار، اظهار داشت: متأسفانه این موضوع سال گذشته هم دیده شد و ما تذکرات زیادی درباره این موضوع به بازیکنان دادیم البته کارت‌ها و اعتراض‌های بی‌مورد سبب بهم خوردن تمرکز داور شده بود که می‌تواند به تیم خودمان نیز لطمه بزند و امیدوارم با برخوردی که انجام خواهم داد بازیکنان دیگر چنین مسائلی را ایجاد نکنند.

وی درباره دربی هفته آینده اصفهان خاطرنشان کرد: بازی خاصی برای هر 2 تیم بوده و می‌تواند سوپرجام فصل گذشته نیز باشد و ما به عنوان سوپرجام و پیروزی به این دیدار می‌رویم البته باید به آذری مدیرعامل ذوب‌آهن و کادر فنی این تیم تبریک بگویم البته دوست دارم جدا از هر نتیجه بازی زیبایی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره جابه‌جایی بازیکنان خط حمله تیمش در حین بازی بیان کرد: این مسئله را خودم از بازیکنان درخواست کرده بودم چون شناخت زیادی از تیم حریف نداشتیم و این مسئله سبب از بین رفتن تمرکز حریف می‌شد و مهار بازیکنان ما برای آنها سخت می‌شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس