کد خبر 446605
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از یک‌میلیون نفر از دریافت یارانه حذف شده‌اند، گفت: دریافت یارانه اموات صحت ندارد،‌ اموات با تأیید ثبت احوال حذف می‌شوند.

به گزارش مشرق، سید ابوالحسن فیروزآبادی ، درباره میزان دقیق حذف‌شدگان از فهرست یارانه بگیران، گفت: تاکنون بیش از یک‌میلیون نفر از لیست دریافت یارانه حذف شده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که طبق قانون دولت موظف است تا پایان سال جاری، یارانه 6میلیون ثروتمند را حذف کند،‌ آیا این رقم محقق می‌شود یا خیر، گفت: وزارت کار با همکاری سازمان هدفمندی مشغول شناسایی افراد غیرمشمول است و تلاش می‌کند قانون را اجرایی کند.

* پیگیری کردیم، اموات یارانه نمی‌گیرند

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره "آمار اعلام شده از سخنگوی دولت درباره تعداد یارانه بگیران، انصرافی‌ها و حذف شدگان نشان می‌دهد که کماکان اموات هم یارانه 45500 تومانی را دریافت می‌کنند، این موضوع را چگونه پیگیری کردید؟" افزود: اینکه اموات یارانه دریافت می‌کنند صحت ندارد. بررسی‌های دقیقی را انجام دادیم، در تماس مستمر با سازمان ثبت احوال هستیم و تمام اموات را پس از اعلام ثبت احوال از لیست دریافت یارانه حذف می‌کنیم. اطلاعاتی در این زمینه به ما رسیده بود که ستاد هدفمندی یارانه‌ها با دقت این موضوع را پیگیری کرد، اما چنین موضوعی صحت ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فریبرز ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    شما شجاعتش را ندارید که سری به حساب های بانکی و میزان درآمد اشخاص بزنید چگونه می خواهید عدالت را اجرا کنید . فقط زورتان به قشر کارمند با درآمد ثابت رسیده؟؟ برید آمار بگیرید ببینید ماشین های گران قیمت ، ویلاها ، برج ها ، خانه های لوکس ، و ..... مال چه کسانی است ؟ بالای 95 در صد آنها مربوط به افراد غیر کارمند هست و شما زورتان به کارمند رسیده چرا که بالای 95 درصد افراد قطع یارانه کارمند هستند که شما از میزان حقوق آنها خبر دارید. بنگاه دار سر کوچه ، ماشین صد میلونی سوار میشه و چهار دستگاه آپارتمان داره و به ریش امثال شما می خنده و شما زورتان به کارمند با درآمد ثابت رسیده و یارانه اش را قطع می کنید.
  • ابراهیم بادآفره ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    با سلام شما یارانه مرا قطع کردید.به دلیل اینکه از میزان مستمری اینجانب مطلع هستید.ای کاش ازپرداخت قسط وام مسکن هم تحقیق کرده بودید.ایکاش این راهم تحقیق کرده بودید که هزینه دانشگاه ازاد رشته پرخرج معماری هم ازحقوق بازنشستگی بایدپرداخت شود.ایکاش میدانستید که حقوق بازنشستگی من باید هزینه یک فارغ التحصیل بیکاررا هم تامین کنم؟شما نمیدانید که باید هزینه مادر پیر نود ساله راهم ازحقوق بازنشستگی ام تامین کنم.شما فقط به حقوق بیمه پردازها ومستمری بگیرها دسترسی دارید وانها را ازگرفتن یارانه محروم می کنید.اما سرزدن به حسابهای میلیاردی میلیاردرها از نظرشما غیر شرعی است.آنها هیچ رد پایی ازخود نه درتامین اجتماعی دارند ونه احتمالا درجاهای دیگر.اما زورشما به حقوق بگیر وبازنشسته می رسد.چون اطلاعات انها رادراختیار دارید وسرکشیدن وکنکاش دراحکام بازنشستگی ولیستهای بیمه پردازان غیرشرعی نیست.حداقل درست کنکاش کنید.نمیدانم چطورباراین همه گناه را شما به دوش می کشید؟؟؟؟
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    0 0
    خداوند ستم کاران را دوست ندارد
  • عباسیان ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    با سلام خدمت شما خدمت گزاران صدیق اسلام و مسلمین . متاسفانه در شناسایی و قطع یارانه ها بد عمل کردید . فردای قیامت باید جواب این نا عدالتی را بدهید . مثل اینکه توصیه امام راحل و شهدای عزیز را فراموش کردید . در حکومت اسلامی تبعیض!! بی عدالتی!! یعنی چه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس