کد خبر 446517
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی از افزایش ۵۰ درصدی حقوق حقوق مربیان و ورزشکاران المپیکی خبر داد.

به گزارش مشرق، احسان مهاجرشجاعی اظهار داشت: عملکرد ورزشکاران ما در رقابت‌های جام کازانف قزاقستان عالی بود، تا جایی که موفق شدند چهار سهمیه المپیک را کسب کنند. این موفقیت در شرایطی برای دوومیدانی به دست آمد که ورزش ایران تا پیش از رقابت‌های کازانف تنها دو سهمیه کسب کرده بود اما حالا تعداد سهمیه‌ها به عدد 6 رسیده است.

وی افزود: جا دارد از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بابت توجه به دوومیدانی تشکر کنیم. حضور کیومرث هاشمی در فرودگاه و استقبال از تیم ملی دوومیدانی برای ورزشکاران ما ارزشمند است. همچنین اهدای پاداش ورزشکاران در همان فرودگاه نیز کار بسیار ارزشمندی بود که کمیته ملی المپیک انجام داد.

سرپرست دبیری فدراسیون ادامه داد: کمیته ملی المپیک مبلغ 40 میلیون تومان را نیز بابت پاداش مربیان تیم ملی اختصاص داد که با هماهنگی طباطبایی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی این مبلغ میان چهار مربی ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند، تقسیم می‌شود.

مهاجرشجاعی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان داشت: فدراسیون دوومیدانی نیز بابت تقدیر و تشکر از مربیان و ورزشکاران المپیکی حقوق آنها را 50 درصد افزایش داد. در این فدراسیون زحمات مربیان و ورزشکاران نادیده گرفته نمی‌شود، قطعا هر کسی زحمت بکشد پاداشش را نیز دریافت می‌کند.

در جام کازانف قزاقستان رضا قاسمی، حسن تفتیان، لیلا رجبی و محمدحسین ابارقی موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

منبع: سایت فدراسیون دوومیدانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس