کد خبر 446116
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ما می‌خواهیم به المپیک ۲۰۱۶ ریو صعود کنیم و به همین خاطر باید قهرمان آسیا شویم.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال بسکتبال ایران در نخستین بازی خود در تورنمنت اطلس چین با نتیجه 68 بر 64 از میزبان شکست خورد. تائو هانلین، بازیکن جوان تیم ملی چین در این مورد اظهار داشت: حامد حدادی در کوارتر چهارم این بازی چندان به کار گرفته نشد و همین موضوع به من فرصت داد تا امتیازات بیشتری کسب کنم.

هانلین ادامه داد: برای من این یک دیدار معمولی بود. شکست دادن ایران در مسابقه‌ای به غیر از قهرمانی آسیا برای من اهمیت چندانی ندارد. من فکر می‌کنم تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، عملکرد بهتری خواهد داشت.

دیرک باوئرمن، سرمربی آلمانی تیم ملی نیز در مورد بازی نخستش روی نیمکت ایران به یک منبع چینی گفت: تیم چین شایسته پیروزی بود. آنها در لحظات پایانی شوت‌‎های خوبی به سبد ما زدند ولی ما در این زمینه کاری نکردیم.

باوئرمن ادامه داد: من تک تک بازیکنان تیمم را تحسین می‌کنم. ما 8 روز تمرین سخت را پشت سر گذاشتیم و به فاصله یک روز قبل از شروع مسابقات وارد چین شدیم. بازیکنان تیم من خیلی خسته بودند ولی با این حال هر چه در توان داشتند ارائه کردند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در پایان گفت: هدف ما در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص است. ما می‌خواهیم به المپیک 2016 ریو صعود کنیم و به همین خاطر باید قهرمان آسیا شویم. ما 2 ماه تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا در چین فرصت داریم و مطمئن باشید که تیم متفاوتی را در چین خواهید دید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس