مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره)با تاکید بر این‌که بنده مسئول ارتقای کیفیت خدمات رسانی مطلوب به مسافران هستم نه مسئول اشتغالزایی گفت:هیچ کارگری از فرودگاه امام اخراج نشده و به دلیل خالی کردن جیب مسافران به فعالیت شرکت خدماتی خاتمه دادیم.

 به گزارش مشرق، حمیدرضا سیدی مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره)، با تاکید بر این‌که اخراجی در فرودگاه امام خمینی در کار نبوده است، اظهار کرد: کارگران شرکت خدماتی باربری در فرودگاه امام خمینی هیچ رابطه استخدامی با ما نداشته اند و به دلیل این‌که کارگران آن جیب مسافران را خالی می‌کردند پس از چندبار اخطار و عدم توجه به این اخطارها به فعالیت این شرکت خاتمه دادیم.

وی با بیان این‌که کارگران مدعی اخراج کارگر یک شرکت باربری خصوصی بودند که کار آنها جابجایی بار مسافر بوده است، تصریح کرد: کارگران این شرکت برای هر چرخ دستی جهت جابجایی بار مسافران یک قبض 5000 تومانی صادر می‌کردند اما در عمل از مسافران به بهانه بار اضافه، انعام و ... تا 20 هزار تومان دریافت می‌کردند.

وی با یادآور این‌که این کار طی چند ماه اخیر از سوی شرکت و کارگران آن انجام می‌شد، افزود:‌با وجود تذکر و اخطارهای متعدد اما شرکت هیچ توجهی به این موضوع نکرد و این مسئله باعث نارضایتی شدید در مجموعه فرودگاه امام خمینی شده بود.

مدیرکل فرودگاه امام خمینی ادامه داد:‌ از این رو تصمیم گرفتیم برای جلوگیری از احجاف به مسافران استفاده از چرخ دستی برای در فرودگاه امام خمینی را رایگان کنیم.

سیدی با بیان این‌که دیگر از مسافران بابت استفاده از چرخ‌دستی هیچ مبلغی دریافت نمی‌شود، بیان کرد: بیش از 3000 دستگاه چرخ دستی برای استفاده مسافران در مبادی ورودی ترمنبال، پارکینگ‌ها و سالن تحویل بار قرار مستقر شده تا مسافران خودشان از آنها استفاده کنند. کارگران خدمات نظافتی سالن هم چرخ دستی را جمع‌آوری و در ایستگاه‌های مورد نظر قرار می‌دهند و دیگر هیچ نیازی به کارگران نیست تا از مسافران 5 تا 20 هزار تومان پول بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت متخلف خدمات بابری طبق اظهار کارگران از هر کدام از کارگران در هر شیفت کاری مبلغ 150 هزار تومان را به عنوان هزینه بالاسری دریافت می‌کرد.

وی همچنین با بیان این‌که بر اساس گزارش دستگاه‌های نظارتی و کمرگ تعدادی از کارگران کارچاق کن کالای قاچاق را به عهده داشتند، تاکید کرد: به دلیل تخلفات فراوان این شرکت خدماتی تصمیم گرفتیم جهت جلوگیری از اجحاف به مردم رایگان؛ ارائه تسهیلات راحت و مطلوب‌تر به مسافران و جلوگیری از قاچاق کالا فعالیت این شرکت خدماتی را در فرودگاه تعطیل کنیم.

وی با بیان این‌که کار به شرکت دیگری واگذار نشده و جمع‌آوری چرخ‌دستی‌ها را شرکت خدماتی نظافتی انجام می‌دهند،‌اظهار کرد: بنده مسئول اشتغالزایی در فرودگاه امام خمینی نیستم بلکه مسئول ارتقای کیفیت خدمات رسانی مطلوب مسافران هستم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    دم این مدیر کل گرم احسنت اخوی
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    خوب بود فقط یکم سالن را باید بزرگ تر میساختید!!!! با پارکینگ بزرگ تر!!!! کلا آینده نگری نکردید در ساختش همین الان کمبود جا هست چه برسه به چند ساله دیگه
  • مشرقچی ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    ایول ایوله ایول داش حمید یله ایول... ممکنه آیا این حرکت شروعی باشه بر قلع و قمع مفسدین اقتصادی، اختلاس گران و رانت خواران؟ فکر نمیکنم... ولی اگه باشه چی میشه...
  • مسعود ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    احسنت به شما مدیر فهیم
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    دستتون درد نکنه کار بزرگی کردید ولی واقعا فقط تعطیلی این شرکت که توی روز روشن از ملت دزدی میکرد کافیه؟ نباید برخورد قانونی و جریمه سنگین برای مسئولین این شرکت در نظر بگیرید؟
  • محمد ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    دست شما درد نکند کاش در ایستگاه قطار مشهد هم این کار بشود
  • رضا ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    سلام این کارگرهای بدبخت که نون زن بچه ندارن انگ مفسد اقتصادی میزنی این چه حرفی همه می دونیم از چه قشریند مدیر محترم بهتر به کارهای مهمتر برسه مثل کارهای نظارتی بر حمل و نقل اتوبوسهای ترمینال سرویسهای بهداشتی که همیشه خرابند و هزار عیب دیگه که قبلا نوشتیم
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    خدا کنه نیتت صاف باشه.اگر بوده خدا قوت .کاش همه مدیران هم مثل شما عرضه داشتند رشوه رو ریشه کن میکردنن و با کارکنان و کارمندان متخلف و بعضا وقت تلف کن برخورد جدی میکردن.
  • ناشناس ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    بهترين كار ممكن !
  • کارگر چرخ دستی فرودگاه مهراباد ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    کارگران بیچاره این همه باج به این و ان دادند فقط بخاطر اینکه از کار بیکار نشوند . اخرش هم همه کاسه کوزه ها رو سر کارگرا شکوندند هیچ کس از پیمانکار چرخ دستی که هر شیفت 160000 تومان از کارگرا میگرفت صحبتی نمیکنه پیمانکارهایی که بخاطر 2 روز مرخصی 100000 تومان از کارگرا پول میگرفتند صحبتی نمیکنه اگر مشکلات فرودگاه با اخراج چند کارگر حل میشه باشه اخراجشون کنید ولی دزد اصلی پیمانکارها هستند و مقصر فرودگاه که با این دزدان قرارداد می بندد شبیه فرودگاه مهراباد که واحد چرخ دستی را واگذار کردند به یه شرکت و ان شرکت هم این واحد پردرامد را به شرکت دیگه اجاره داده ایا این کار فرودگاه مهراباد خلاف قانون نیست ؟ پیمانکار قبلی هم 3 ماه حقوق کارگران را پرداخت نکرده و متواری شده اگر اتفاقی هم بیفته و مسافرین ناراضی باشند همه کارگرها رو مقصر میدونن بدون اینکه نامی از پیمانکار برده بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس