کد خبر 445633
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

مدافع جدید تیم فوتبال صبای قم گفت: در دو سال گذشته حاشیه‌های زیادی را تحمل کردم اما حالا می‌خواهم در صبا و زیر نظر دایی روزهای خوب گذشته‌ام را تکرار کنم.

به گزارش مشرق، هاشم بیک‌زاده درباره جدایی‌اش از استقلال، حضورش در صبای قم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد. این گفت‌وگو در زیر می‌آید:

در حالی که قرار بود در استقلال بمانی، چه اتفاقی افتاد شد که در نهایت جدا شدی؟

من با خواهش خودم جدا شدم. پرویز مظلومی مرا می‌خواست و حتی به باشگاه نامه زده بود. با این حال من دوست داشتم به‌دور از حاشیه فوتبال بازی کنم. از مظلومی، امیری، نظری‌جویباری و دیگر مسئولان استقلال هم تشکر می‌کنم.

فکر نمی‌کنی برای این تصمیم‌گیری عجله کردی؟

دوست داشتم جایی باشم که حاشیه نباشد. در این دو سال حاشیه‌های زیادی را تحمل کردم و حالا می‌خواهم به روزهای خوب فوتبالی‌ام برگردم. اگر قسمت بود دوباره پیراهن استقلال را در لیگ برتر به تن خواهم کرد.

 درباره برخوردهایی که در این مدت با تو صورت گرفت، چه صحبتی داری؟

این برخوردها در جدایی من بی‌تأثیر نبود، ولی من خیلی چیزها را به خاطر هواداران استقلال نادیده گرفتم. مطمئناً این برخوردها در جدایی‌ام نقش داشت، ولی همه چیز را فراموش کردم. نیت مسئولان باشگاه این بود که مرا حفظ کنند، ولی وقتی می‌خواستم برای مذاکره به باشگاه بروم، فقط به جدایی فکر می‌کردم.

 از مظلومی ناراحت نیستی؟

خیر ناراحت نیستم. در ضمن باید بگویم که او به بازی من کاملاً اعتقاد داشت. من 9 سال پیش با مظلومی در مسابقات غرب آسیا قهرمان شدم و به او ارادت دارم. او آدمی سالم و خوب است و برای موفقیتش دعا می‌کنم. واقعاً نمی‌خواستم مظلومی به‌خاطر من تحت فشار قرار بگیرد.

پس چرا تو را در لیست مازاد قرار داد؟

دلیل اینکه در لیست مازاد قرار گرفتم فنی نبود. در واقع این اتفاق به‌خاطر مسائل دیگری بود که دوست ندارم درموردش صحبت کنم.

 چرا صبا را انتخاب کردی؟

من سابقه کار کردن با علی دایی را در تیم ملی دارم و این برایم لذت‌بخش است که دوباره با او کار کنم. دایی همشهری من است و امیدوارم سال خوبی داشته باشم.

 از ملوان هم پیشنهاد داشتی؟

بله اما تصمیم گرفتم به صبا بروم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس