کد خبر 445621
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

یکی از شهروندان لبنانی که در تظاهرات علیه بحران زباله در بیروت شرکت کرده بود، توسط راننده یک خودرو زیر گرفته شد.

به گزارش مشرق، شبکه خبری المیادین نوشت: یکی از شهروندان لبنانی که در تظاهرات علیه بحران زباله در بیروت شرکت کرده بود، توسط راننده یک خودرو زیر گرفته شد و به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

بحث زباله اخیرا به یک بحران در لبنان تبدیل شده و مقامات این کشور تاکنون راه حلی برای این موضوع نیافته‌اند.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان هم دو روز قبل طی سخنانی گفت: حل بحران زباله به عهده دولت است و دولت باید آن را حل کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    کشور بی در و پیکر.
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 0
    بحران زباله در کشور ما بسیار جدی خواهد شد. پراکندگی جمعیت و ساخت و سازهای بی رویه موجب پراکندگی زباله و مشکلساز شدن جمع اوری ان میشود. صرفنظر از عدم توجه مسئولین و رسانه ها و نااگاهی مردم نسبت به کاهش تولید و تفکیک زباله، کارخانجات تولید مواد غذائی، مهمترین عامل تولید زباله اند. رسانه ها برای جلب توجه مردم به عمق فاجعه زباله، بطور مستمر برنامه های مربوطه را پخش کنند. با افزایش جمعیت، بحران شدت خواهد یافت. در اینده از اب سالم هم خبری نخواهد بود و در بحران کمبود اب، فاضلابها باید تصفیه و وارد شبکه مصرف خانگی شوند و دلیل بالا بودن نیترات و فسفات اب همین موضوع است. بی توجهی مسئولین به این امر حیاتی موجب گسترش بیماریها خواهد شد که ممکن است مد نظر برخی مسئولین بدخواه باشد که میخواهند تفریحگاهای جنگلی را تخریب کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس