کد خبر 444800
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

علیرغم تلاش‌های زیادی که برای پیوستن ضرغام اسماعیل مدافع تیم ملی عراق به پرسپولیس انجام شد اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش مشرق، حالا علی اکبر طاهری مدیر عامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید جذب این بازیکن اصلا در اولویت پرسپولیس نبوده است! طاهری می‌گوید:« ما این بازیکن را فصل پیش می‌خواستیم، اما او بازیکن تیم پلیس عراق است. آن زمان هم به دلیل برخی از مشکلات قانونی او را جذب نکردیم، چرا که در تیم عراقی به میدان رفته بود. امسال هم اقداماتی انجام دادیم. او در لیست برانکو بود و ما هم تلاشمان را کردیم تا این بازیکن را جذب کنیم. البته ایشان در اولویت ما قرار نداشت، ولی او را هم در لیستمان قرار دادیم و نفر دیگری را در اولویت قرار داده بودیم و مذاکراتی را با او انجام دادیم ولی او ترجیح داد با باشگاه فصل گذشته‌اش ادامه همکاری دهد.

درباره ضرغام اسماعیل باید بگویم که خیلی‌ها خودشان را به عنوان مدیر برنامه‌های او معرفی کردند، ولی ما با مدیر بر‌نامه‌های اصلی او در تماس بودیم و صحبت کردیم. او به ما گفت که این بازیکن، آزاد نیست و چهار سال دیگر با تیمش قرارداد دارد.

بر همین اساس تنها راهی که باقی می‌ماند این است که ما اسماعیل را به صورت قرضی جذب کنیم. ما هم اقدامات لازم را انجام دادیم، اما در پایان باشگاه پلیس عراق این مساله را قبول نکرد. ظاهرا آنها می خواستند که این بازیکن را به اروپا بفرستند. بر همین اساس این بازیکن از لیست ما خارج شد و ما به دنبال بازیکنان دیگری هستیم.»

طاهری در حالی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند که روزنامه پیروزی بارها از اقدامات جدی باشگاه برای جذب ضرغام خبر داده بود.
منبع: آی اسپورت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    0 0
    گربه دستش به گوشت...
  • نادر ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    اصلا توتوان این چیزهارانداری توفقط میخوای مدال صرفه جویی راازگودرزی بگیری ودیگرهیچ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس