کد خبر 443425
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: می‌خواهیم از همان هفته اول لیگ برتر در کورس قهرمانی باشیم، ولی صحبت کردن از قهرمانی زود است.

به گزارش مشرق، قاسم حدادی‌فر در مورد وضعیت فعلی ذوب‌آهن، شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد که در زیر می‌آید:

اردوی ترکیه چطور بود؟


اردوی خیلی خوبی بود و ما دو بازی دوستانه انجام دادیم که به سودمان بود. حالا هم تمرینات را دنبال می‌کنیم و امیدواریم آمادگی خوبی در شروع لیگ داشته باشیم.

در مورد شکست سنگین ذوب‌آهن مقابل فنرباغچه چه صحبتی داری؟

اختلاف ما با فنرباغچه هفت گل نبود. ما تمرینات سنگین بدنسازی را پشت‌سر گذاشته و از لحاظ بدنی شرایط مناسبی نداشتیم. البته در این بازی چند موقعیت فوق‌العاده خوب داشتیم که هدر دادیم. در مجموع این بازی تجربه خوبی بود و تیم ما یک محک جدی خورد.

در این بازی تحت تأثیر نام حریف ترکیه‌ای قرار گرفتید؟

فنرباغچه یک تیم کامل بود و بازیکنان این تیم از لحاظ بدنی و فنی در سطحی بسیار حرفه‌ای قرار داشتند. مطمئناً فنرباغچه در آینده‌ای نزدیک یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های اروپا خواهد شد.

ذوب‌آهن امسال مدعی قهرمانی خواهد بود؟

تمام تلاش ما این است که لیگ را از همان ابتدا خوب شروع کنیم، ولی قطعاً کارمان خیلی سخت است. ما می‌خواهیم از همان هفته اول در کورس قهرمانی باشیم، ولی صحبت کردن از قهرمانی زود است. البته ما تیم خوبی داریم و جدا از حفظ اسکلت اصلی، چند بازیکن خوب هم جذب کردیم.

قبول داری قرعه سختی در ابتدای لیگ دارید؟

قطعاً همین‌طور است و خیلی عجیب است که چهار هفته در زمین حریفان بازی می‌کنیم و دو هفته پیاپی باید در تهران به مصاف استقلال و پرسپولیس برویم. با این حال این قرعه را به فال نیک می‌گیریم.

هنوز تصمیم نداری در مورد انصراف از حضور در تیم ملی صحبت کنی؟

آقای کی‌روش هنوز به ایران برنگشته است. وقتی او برگشت با این مربی حرف می‌زنم تا به یک نتیجه برسیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس