کد خبر 442821
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

نیروهای حزب‌الله لبنان توانستند حمله تکفیری‌های داعش به شهر مرزی «القصیر» در سوریه در مرز با لبنان را دفع کنند.

به گزارش مشرق، روز یکشنبه (دیروز) گروهی از تروریست‌های موجود در اطراف تپه «القاع» وابسته به تکفیری‌های داعش واقع در جنوب شهر القصیر در سوریه عملیاتی را جهت ورود به شهر القصیر انجام دادند.

نیروهای اطلاعات حزب الله بعد از اطلاع یافتن از عملیات عناصر تروریستی و تحرکات آنان خود را در جنوب حومه شهر القصیر و در نزدیکی منطقه «جوسیه» آماده حمله به گروه داعش کردند.

با ورود عناصر تروریستی به منطقه «جوسیه»، چند گروه از نیروهای حزب‌الله در شمال و شرق و غرب منطقه جوسیه مستقر شدند و بعد از عبور تروریست‌ها از این منطقه ، آنان را در حد فاصل بین شهر القصیر و منطقه جوسیه به دام انداختند و شروع به تیراندازی کردند.

به گزارش فارس، همزمان توپخانه حزب الله محل تجمع گروه تروریست‌ها را مورد هدف قرار داد؛ درگیری بین نیروهای حزب‌الله و داعش چندین ساعت طول کشید که در نهایت منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از تروریست‌ها شد و نیروهای حزب الله موفق شدند از ورود آنان به شهر القصیر جلوگیری کنند.

 

شهر مهم و راهبردی القصیر که در استان حمص سوریه واقع شده و در نزدیکی کشور لبنان است این امکان را برای نیروهای ارتش سوریه فراهم می‌کند تا تردد و نقل و انتقال بین دمشق با مناطق ساحلی مدیترانه که بنادر «طرطوس» و «لاذقیه» را در برمی‌گیرد، امکان پذیر باشد.

شهر القصیر تابستان سال 92 توسط نیروهای حزب الله لبنان بطور کامل از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    0 0
    داعش صهیونیست سعی میکند که مناطق مرزی کشورها را تصرف کند بعد مرز را بردارد و کشوری حد واسط این کشورها و تردد بدون ویزا مثل اتحادیه اروپا ایجاد کند.
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    0 0
    200متر قبل از پادگان یا پاسگاه مرزی یا پستها را باید بمبگذاری کنید و با سیمکشی و باطری از محل حضور منتظر نزدیک شدن کامیون بمبگذاری کنید تا اگر خودروی انتحاری امد انرا بترکانید
  • حمیدکردستانی ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    0 0
    درود خدا بر شما آفرین برشما حزب الله زنده باد خامنه ای پاینده باد آرزو دارم در کنار شما باشم وبا صهیونیستها و خوارج بجنگم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس