کد خبر 441573
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرامش به جمع بندی مذاکرات هسته ای با 1+5 واکنش نشان داد.

گروه فضای مجازی مشرق- حمید رسایی در پست اخیر اینستاگرامش نوشت: یادش به خیر! سوم آذر 92 بعداز توافق ژنو هم مثل امروز بود. این چه توافقی است که نیم ساعت بعدش هر کس حرف خودش را می زند!

بعد از ادعای پیروزی در توافق ژنو، هم تحریمها بیشتر شد، هم توهینها و هم تحقیرها. یک سال و نیم از توافق ژنو گذشته، روزی که همین ادعاها شد ولی واقعیت های بعدی چیز دیگری را نشان داد.

واکنش اینستاگرامی رسایی به توافق هسته‌ای

مهم این است که طرف مقابل باید از ادعاهای ظالمانه اش دست بکشد، وقتی همچنان مدعی است، ادعای پيروزي یعنی سرکار گذاشتن مردم.

اما لاورف، وزیر خارجه روسیه بعد از این توافق چیز عجیبی گفت که با متن منتشره وزارت خارجه تطبیق می کند: ما و چين می خواستیم تحريم های تسلیحاتی لغو شود، اما عليرغم حمايت ما تيم ایراني موافقت کرد که تحريم ها ٥ سال ادامه يابد!

در نهایت، همکاران ایرانی ما که طبیعتا در این مورد تصمیم گیرنده اصلی بودند، موافقت کردند که در این مورد معامله کنند. طبیعتا ما و چین با توجه به اینکه ایران با آن موافق بود، از آن حمایت کردیم. در این دوره، تسلیحاتی که به ایران داده می شود باید تحت نظارت شورای امنیت سازمان ملل باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    محال و ممتنع است آمریکایی ها به قرارداد و پروتکل و عهد و میثاق و قطعنامه ای ملتزم و مقید باشند و از آن استنکاف نکنندو اگر این خصلت شیطانی نبود شیطان بزرگ نامیده نمیشدند
  • پسر ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    توافقی که تخریب راکتور اراک و محدودیت فعالیت هستهای در عرض چند روز برای ایران!!!!!!!!!!! و فقط تعلیق قطعی نشده در 30سال برای غربی ها!!!!!!!!!!!!!!! کجای این توافق برد برد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! باخت-برد پس بگو لاوروف نیومد عکس بندازه .بیچاره میگفته یکجا برداشته بشه تیم ایرانی!!!!گفته 5سال چه شود!!!!!!!!!!
  • مسعود ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    فرق بین نظر شما و اقای اوباما در مورد توافق تقریبا یکیست برای شما متاسفم
  • رهگذر ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    یعنی عاقلانه است به خزعبلات و ادعاهای روسیه اعتماد کنیم؟! روسها اگر مرد بودند اس- 300 را که پول پیش پرداخت آنرا گرفته اند و اتفاقا تحویل دادن آن هیچ ربطی به تحریمهای سازمان ملل علیه ایران هم نداشت را در روزهای سختی و عسر و حرج تحویل ایران می دادند!؟ برادر عزیز! روسیه اصلا دلش نمی خواهد پرونده هسته ای ایران بسته شود و ادعای منتسب به لاوروف در نوشته آقای رسائی اگر هم صحیح باشد بیشتر بمنظور طولانی کردن گفتگوها و تلاش برای به شکست کشانیدن آن از جانب روسها مطرح شده است چون حل و فصل مساله هسته ای ایران کابوسی برای روسیه است.
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    0 0
    ;کسی که با ناوهای خریداری شده خودمون داخل اب های خودمون به هواپیمای مسافربری خودمون که باچشم معلوم بوده حمله میکنه و 297 نفز زو میکشه و معذرت خواهی هم نمیکنه قابل اعتماده!!!!
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    0 0
    درسته روسها قابل اعتماد نیستند ولی چی شده امریکایی که از زدن هواپیما تا پیاده کردن نیرو درخاک ایران میکنه شده قابل اعتماد؟!!
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    لعنت بر وطن فروش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس