کد خبر 440997
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

منابع عراقی از موفقیت نیروهای داوطلب مردمی در پاکسازی منطقه السجر در شمال فلوجه از لوث داعش و تلفات سنگین تکفیری ها خبر دادند.

به گزارش مشرق، المسله نوشت: یکی از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی عراق خبر آزادسازی منطقه السجر در شمال فلوجه از اشغال تروریست های داعشی را اعلام کرد.

"محمود الجمیلی" گفت نیروهای ارتش و داوطلب مردمی توانستند منطقه مهم و حیاتی السجر را که در مجاورت بزرگراه بین المللی قرار دارد، از اشغال تروریست ها خارج کنند و این منطقه هم اکنون تحت سیطره کامل نیروهای مردمی و امنیتی است.

وی تصریح کرد نیروهای ارتش و داوطلب مردمی، تلفات و خسارت های سنگینی به تروریست های داعشی وارد کردند.

وزارت دفاع عراق هم پیشتر از آزادسازی کامل منطقه استادیوم المپیک در غرب الرمادی خبر داده بود.

عملیات آزادسازی استان الانبار از اشغال داعش با مشارکت نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی از روز  دوشنبه بیست و دوم تیرماه آغاز شد.

خبر دیگر این که فرماندهی نیروهای داوطلب مردمی از پاکسازی برخی محله های فلوجه از لوث داعش خبر داده است.

حیدرالعبادی نخست وزیر عراق هم گفته است از جنایتکاران داعش در صحنه های نبرد انتقام خواهیم گرفت و نیروهای مسلح و نیروهای داوطلب مردمی و عشایر، شکست های پیاپی را به تروریست ها تحمیل می کنند.

پیشروی نیروهای مردمی در جبهه فلوجه در شش محور

این در حالی است که نیروهای داوطلب مردمی از ادامه پیشروی در عملیات آزادسازی شهر فلوجه در 6 محور خبر داده اند.

منابع نیروهای داوطلب مردمی تاکید کرده اند که نبرد فلوجه  دشوارتر از نبردهای آزادسازی تکریت نیست و این شهر هم اکنون در محاصره کامل قرار دارد و عید واقعی ما، این بار، آزادسازی فلوجه خواهد بود و عیدی ما هم دعای مردم عراق و حمایت رسانه ها از نیروهای مردمی است.

الاخبار: العامری فرماندهی عملیات آزاد سازی الانبار را بر عهده دارد

منابع رسانه ای اعلام کردند، دبیرکل سازمان «بدر» عراق، شخصا فرماندهی بخش‌های زیادی از عملیات آزادسازی الانبار را که صبح دوشنبه آغاز شده است، بر عهده دارد.

روزنامه لبنانی الاخبار نوشت: «هادی العامری» دبیر کل سازمان بدر عراق، شخصا بخش‌های زیادی از عملیات آزادسازی الانبار را که دیروز آغاز شده است، به‌‌ویژه در گذرگاه «الفلوجه» بر عهده دارد.

الاخبار این خبر را به نقل از یک منبع نزدیک به دبیرکل سازمان بدر عراق نوشت و افزود که العامری نماز عید فطر را در یکی از مساجد فلوجه اقامه خواهد کرد.

براین اساس، فرماندهی عملیات مشترک نیروهای عراقی، دیروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد «از سحرگاه امروز- دوشنبه- عملیات آزادسازی الانبار آغاز شد و نیروهای مسلح، نیروهای مردمی، نیروهای ویژه، پلیس فدرال و عشیره‌های الانبار در این عملیات مشارکت دارند.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • sayed ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    بسمه تعالی برادران و خواهران شیعه مولایم حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از شما درخواست میکنم برای هلاکت و نابودی تمام دشمنان محمد و آل محمد از جمله عناصر تکفیری داعش ، جبهه النصره ، شباب ، بوکوحرام ، طالبان ، القاعده ، آل سعود ، آل خلیفه ، رژیم صهیونیستی اسرائیل و ... و تقویت نیروهای رزمنده این چند راه را توصیه میکنم 1- خواندن 40 روز زیارت عاشور با صد لعن و صد سلام 2- خواندن دعای 27 از صحیفه سجادیه در قنوت نماز و اماکن متبرکه 3- خواندن نماز استغاثه به حضرت صاحب الامر به شرحی که در مفاتیح الجنان آمده و عرض حاجت به حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه 4- نوشتن عریضه به صاحب الامر و درخواست فرج از خود حضرت میدانید که دعای ایشان مستجاب است و اگر ایشان برای فرج خود دعا کنند لحظه ای تاخیر نخواهد داشت 5- خواندن این ذکر در قنوت نماز « اللهم اشغل الظالمین بالظالمین و جعلنا من بینهم سالمین غانمین 6- کمک مالی به رزمندگان اسلام در تمامی جبهه های حق علیه باطل
  • احمد ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    مرحبا به برادران رزمنده عراقی به یاری خدا داعش های وحشی را بکوبید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس