علي نصيريان گفت: زماني كه اين كار به من پيشنهاد شد به خاطر مظلوميت فلسطين و اينكه دوست داشتم در جهت حمايت از آنها كاري انجام داده باشم در اين اثر حضور يافتم و «شكارچي شنبه» توانست گوشه‌اي از آن مظلوميت‌ها را به تصوير بكشد.

به گزارش مشرق، بازي در فيلم«شكارچي شنبه» علاوه بر اداي دينم به مردم فلسطين، نشان دادن گوشه‌اي از مظلوميت آنها در مقابل رژيم صهيونيست اسرائيل بود.

علي نصيريان گفت: فيلم سينمايي «شكارچي شنبه» فيلمي عالي و داراي فيلمنامه‌اي بسيار جذاب بود كه از حضور در آن بسيار لذت بردم.

وي افزود: زماني كه اين كار به من پيشنهاد شد به خاطر مظلوميت فلسطين و اينكه دوست داشتم در جهت حمايت از آنها كاري انجام داده باشم در اين اثر حضور يافتم و «شكارچي شنبه» توانست گوشه‌اي از آن مظلوميت‌ها را به تصوير بكشد.

وي در خصوص ستم‌هاي چند ساله اسرائيل به كشور فلسطين اظهار داشت: متأسفانه امروز شاهد ظلم و ستم‌هاي بي‌شماري از ستيزه‌جويان رژيم صهيونيستي هستيم كه اجازه ارسال هيچگونه غذا و دارو را به اين كشور نمي‌دهند و با حركت‌هاي غيرانساني خود باعث مرگ ميليون‌ها انسان در اين چند ساله شده است.

اين هنرمند پيشكسوت در مورد استفاده صهيونيست‌ها از ابزار هنر براي به تصوير كشيدن نفرتشان به ايران تصريح كرد: هنر اصلاً ابزار نيست و تنها يك پديده است براي از بين بردن بيزاري و نفرت و به تصوير كشيدن عشق، محبت و انسانيت و ما بايد از اين هنر با وام گرفتن از تاريخ، عرفان و ادبيات كشورمان در جهت مقابله با ستيزه‌جويي‌هاي اين رژيم غاصب مبارزه كنيم.

وي در ادامه در خصوص فيلمنامه «شكارچي شنبه» عنوان كرد: اين فيلم از فيلمنامه حجيم و كاملي برخوردار بود كه به درستي به تمام نكات ريز و درشت مظلوميت‌ها و ستم‌هاي بي‌شماري كه از سوي رژيم صهيونيستي غاصب به آنها روا شده بود، پرداخته بود. نصيريان در پايان خاطرنشان كرد: ورود فيلمسازان در اين حوزه يك امر نيست بلكه بايد افراد خلاق كارهاي نمايشي خوبي را در اين راستا توليد كنند تا بتوان ذره‌اي از مظلوميت مردم فلسطين را به تصوير بكشند.


منبع : روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    درود بر استاد نصیریان ایشان با شناخت صحیح به وظیفه انسانی خود عمل کرد هر چند بسیاری از خناسان به دنبال منصرف کردن ایشان بودند
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    کارش درسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس