کد خبر 439785
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

در صورتی که قرارداد داوید دخیا با رئال مادرید نهایی شود، یان اوبلاک به منچستریونایتد خواهد پیوست.

جانشین دخیا در منچستریونایتد مشخص شد
به گزارش مشرق، داوید دخیا مدت‌هاست که گزینه نخست رئال مادرید در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی به شمار می‌رود. اگر این انتقال سرانجام پذیرد، منچستریونایتد هم به سراغ دروازه‌بان مورد نظر خود یعنی یان اوبلاک، دروازه‌بان آتلتیکو مادرید خواهد رفت.

پیش‌تر سران یونایتد برای جویا شدن مبلغ قرارداد اوبلاک با آتلتیکو مادرید ارتباط گرفته‌اند اما سران روخی بلانکو هم اعلام کردند مبلغ فسخ قرارداد دروازه‌بان تیم‌شان 45 میلیون یورو است. لوییس فان‌خال، سرمربی یونایتدها یکی از هواداران اوبلاک است. او بر این باور است که اوبلاک حتی آینده بسیار بهتری نسبت به دخیا دارد.

اگر یونایتدها بتوانند مبلغ 35 میلیون مورد نظرشان را از انتقال دخیا به رئال‌مادرید به دست آورند، آنگاه بدون شک روی اوبلاک 22 ساله اسلوونیایی سرمایه‌گذاری خواهند کرد. البته اگر آنها در آوردن اوبلاک به اولدترافورد موفق عمل نکنند، هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام گزینه دوم آنها خواهد بود.

از زمانی که نام اوبلاک در ارتباط با منچستریونایتد شنیده شده است، سران این باشگاه انگلیسی تاکید کرده‌اند تنها در یک صورت حاضر به فروش دخیا خواهند شد که دروازه‌بان جدیدی را برای خود بخرند. اوبلاک هم فصل خوبی را با آتلتیکو مادرید داشته و از حضور در ویسنته کالدرون راضی به نظر می‌رسد. تنها نگرانی سران آتلتیکو مادرید این است که دخیا در روزهای پایانی نقل‌وانتقال‌ها به رئال مادرید فروخته شود و سران یونایتد هم اوبلاک را برای رفتن به تئاتر رویاها اغوا کنند. آنگاه روخی بلانکو فرصت مناسبی برای خرید یک دروازه‌بان جدید نخواهد داشت. البته آنها میگل مویا را به عنوان دروازه‌بان دوم در اختیار دارند اما زیاد نمی‌توانند روی او برای بازی‌های سخت حساب کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس