کد خبر 439726
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اجرای طرح نمادین "ساعت تهران" در روز دوشنبه ۲۲ تیر و با هدف توسعه فرهنگ مدیریت مصرف برق در سطح ادارات پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق،  سید محمد هاشمی با اعلام این خبر گفت: این شرکت در نظر دارد با این طرح که با عنوان ساعت تهران (سه ساعت مدیریت مصرف برق) مطرح شده است با پیاده‌سازی راهکارهای ساده و اثربخش در ساختمان‌های اداری برای کاهش اوج بار اقدام کند.

وی افزود: هدف این طرح، اثبات فرصت‌های متعدد مصرف بهینه برق در ساعات اوج بار و نشان دادن تاثیر اقدام‌های بسیار ساده در کاهش مصرف برق در بخش ادارات و تاثیر بسزای آن در تامین برق مطمئن با منابع محدود است.

هاشمی با اعلام اینکه این طرح از ساعت 12 تا 15 به مدت 3 ساعت اجرا می‌شود؛ گفت: همکاری حدود 2300 ساختمان اداری با قدرت مصرفی 1000 مگاوات در کاهش 20 درصدی مصرف در اوج بار از دیگر اهداف این طرح است.

وی تصریح کرد: رمز موفقیت این طرح حمایت همه جانبه مسئولین است که امید است با اجرای این طرح نمادین، ظرفیت‌های موجود برای استفاده بهینه از نعمت برق هرچه بیشتر مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

با اجرای این طرح کاهش مصرف قریب به 7 هزار میلیارد ریال ارزش اقتصادی حاصل خواهد شد. بیش از صد سازمان، وزارتخانه و ادارات شهر تهران در اجرای این طرح همکاری خواهند داشت.


منبع:پایگاه اطلاع ‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    خدا شفا بده این همه وسیله پرمصرف تولید شده مردم اسیر شدن
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    به جاي اين كارها ساعت اداري كارمندان را كم كنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس