کد خبر 439337
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

مهاجم جوان لیورپول که شایعه جدایی‌اش از این تیم مطرح است به تمرینات سرخپوشان بازگشت.

به گزارش مشرق، رحیم استرلینگ که منچسترسیتی به شدت به دنبال به خدمت گرفتنش است و حتی عنوان شده برای بار سوم با پیشنهادی 50 میلیون پوندی پا پیش خواهد گذاشت، بار دیگر به تمرینات سرخپوشان مرسی‌ساید پیوست. ستاره جوان لیورپول که روز دوشنبه در تمرینات پیش‌فصل این تیم شرکت کرده بود و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه گفته شد به علت بیماری در تمرینات این تیم غایب بود، بار دیگر به جمع مردان برندان راجرز بازگشت.

این بازیکن 20 ساله که تاکنون دو پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرده است در ابتدای هفته جاری از مسئولان لیورپول خواسته بود تا سرخپوشان مرسی‌ساید را در سفر تور آسیایی این تیم و سفر به استرالیا همراهی نکند. لیورپول روز یکشنبه پیش‌رو انگلیس را ترک خواهد کرد تا رسماً تور آسیایی‌اش کلید بخورد. شاگردان برندان راجرز در نخستین دیدر دوستانه خود سه‌شنبه آینده در بانکوک به مصاف ستارگان تایلند می‌رود.

همچنین استیون جرارد، کاپیتان پیشین لیورپول در انتقاد از بلاتکلیف گذاشتن باشگاه لیورپول از سوی استرلینگ به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: از شرایط موجود اصلاً خوشحال نیستم. هر دو طرف (سران باشگاه لیورپول و استرلینگ) باید مرد باشند و در مورد شرایط موجود بحث کنند. رحیم باید خودش برود و با مالکین باشگاه و برندان راجرز صحبت کند و بگوید که چه می‌خواهد یا قصد انجام چه کاری را دارد. او نباید بیماری را بهانه کند و از حضور در تور پیش‌فصل تیم سرباز بزند.

وی افزود: میلیون‌ها هوادار لیورپول در سرتاسر دنیا دوست دارند استرلینگ را در پیراهن لیورپول ببینند، پس فکر نمی‌کنم که آنها سزاوار چنین رفتاری از سوی او باشند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس