کد خبر 438524
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

پوراندخت مهیمن گفت: مجموعه تلویزیونی «نیاز» از فیلمنامه بسیار خوبی برخوردار بود و قابلیت طولانی‌تر شدن را نیز داشت.

 به گزارش مشرق، «پوراندخت مهیمن» درباره حضورش در سریال مناسبتی نیاز در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: خیلی دوست داشتم روزی در یکی از کارهای آقای سهیلی‌زاده بازی کنم و سریال نیاز این فرصت را فراهم کرد تا ایشان از من برای بازی در آن دعوت کرد.

بازیگر سریال وضعیت سفید با اشاره به این که بازی من در این سریال به اتمام رسیده است افزود: شاید باور نکنید ولی برخی از روزها تا 20 ساعت سر این پروژه مشغول بودیم و البته تصویربرداری هنوز تمام نشده ولی بازی من به اتمام رسید.

مهیمن که در این سریال نیز نقش یک مادر را بازی کرده است درباره بازی متفاوتش می گوید: این مادر به نوعی متفاوت تر از سایر مادرانی بود که تا به حال بازی کرده بودم چرا که هم به نوعی بدجنس تر و از طرفی باهوش تر بود که انگار از درون عروسش با خبر بود. او مادری است که دائم احساس می کند که پیمان پسرش در شرایط خوبی ازدواج نکرده است بنابراین از این ازدواج راضی نیست و دائم با نیش و کنایه با عروس و پسرش حرف می زند. من در این سریال به نوعی حس مادرانه همه مادران وطنم را داشتم به طوری که در همان روزهای اولی که با عروسم برخورد داشتم به راحتی فهمیدم که او مشکوک است و ضد و نقیض حرف می زند و خیلی سریع فهمیدم که او با خانواده شوهرش رو راست نیست.

او با اشاره به اینکه در این سریال به ظاهر نقش مادری بدجنس را بازی می کند اظهار داشت: من بعنوان بازیگر دوست دارم همه نوع تیپی را تجربه کنم و وقتی آقای سهیلی زاده این نقش را به من پیشنهاد داد خب خوشحال شدم که کاراکترم در این سریال مادری متفاوت تر است. این به من فرصت می دهد تا خودم را در تیپ های دیگر محک بزنم و در سریال نیاز هم از این که این فرصت برای من بوجود آمد خیلی خوشحالم.

بازیگر فیلم سینمایی مجرد 40 ساله درباره پیام های اخلاقی این سریال هم گفت: یکی از پیام های نیاز این است که انسان باید در زندگی صداقت را سرلوحه اعمال و رفتارش قرار بدهد و هر کاری که انجام می دهد ابتدا باید رضایت خدا را در نظر بگیرد و اگر در مسیر اشتباهی قرار گرفت با مدد از پروردگارش به راه برگردد.

پوراندخت مهیمن با اشاره به همکاری خوب بازیگران جوان سریال نیاز با او افزود: من با بازیگران جوان در سریال های مختلفی مثل سریال معراجی ها کار کردم و هر بار تجربه جدیدی کسب کردم هم من از آنها و هم جوانان از من و بازیگران پیشکسوت ولی آنچه که اهمیت دارد این است که خروجی کار برای مخاطب قابل قبول باشد.

وی تصریح کرد: خدا را شکر که مردم از سریال نیاز خوششان آمده هم از ریتم کار و هم از بازی ها و هم از داستانش و در این 3 قسمتی که از پخش آن می گذرد با استقبال مخاطبان مواجه شده است. با توانایی هایی که آقای سهیلی زاده دارد این سریال قابلیت این را داشت که حتی بعنوان سریال مناسبتی یک ماهه ماه مبارک رمضان انتخاب و پخش شود.

مهیمن درخصوص تأثیرگذارترین مادرانه‌ای که در آن ایفای نقش کرده است گفت: بازی در سریال نرگس به کارگردانی سیروس مقدم که در سال 1385 پخش شد جزء کارهایی بود که از سوی مردم با استقبال زیادی مواجه شد، نقش من در این سریال آن قدر تأثیرگذار بوده است که با گذشت چندین سال، مردم با دیدن من از آن یاد می‌کنند.

پوراندخت مهیمن که به تازگی بازی اش در فیلم سینمایی «فقط به خاطر تو» به نویسندگی و کارگردانی بیژن شیرمرز به اتمام رسیده است ابراز امیدواری کرد تا روزی برسد که آنقدر فیلمنامه های خوب نوشته شود تا مخاطب چه در سینما و چه در تلویزیون از تماشان آن لذت ببرد. او در پایان گفت: انتخاب اول من در بازیگری تلویزیون است و بعد سینما چرا که تلویزیون خانه من است و با آن شناخته شدم و به آن هم خیلی مدیون هستم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس