کد خبر 437047
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

شماره جدید هفته نامه پنجره به همراه گفتگو با سخنگوی طالبان به روی پیشخوان مطبوعات رفت.

به گزارش مشرق، شماره جدید هفته نامه پنجره به بهانه انتشار خبر سفر هیئتی از طالبان به تهران در اواخر اردیبهشت ماه در قالب پرونده ای با خالده خرسند، فعال حقوق بشر افغانستانی و هم‌چنین دو تن از ارشدترین مقامات القاعده، از جمله ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی این گروه، گفت‌وگو شده است. که مجاهد در این گفت‌وگو ادعا کرده که سیاست خارجی طالبان گسترش خواهد یافت.

انتشار اسناد وزارت امور خارجه عربستان سعودی توسط سایت ویکی‌لیکس بحث‌های زیادی را به دنبال خود داشت. بخشی از این اسناد هم مربوط به ایران بود و این امر باعث شد که پنجره‌ای‌ها بیشتر روی این موضوع تمرکز کنند. در این راستا پنجره گفت‌وگوهایی با نوذر شفیعی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و منصور حقیقت‌پور، نماینده پیگیری صحت و سقم اسناد منتشر شده، انجام یافته است. در ضمن میزگردی با حضور شهاب اسفندیاری و محمد معماریان برگزار شده که ابعاد رسانه‌ای انتشار اسناد توسط ویکی‌لیکس به بحث گذارده شود.

«پنجره» با سخنگوی طالبان به گفتگو نشست
در بخش اهل قلم این هفته، جواد محدثی به مناسبت سالروز درگذشت علامه امینی یادداشتی را منتشر کرده و محسن اسماعیلی، سیدصادق حقیقت، زهیر توکلی و سیدمحمد روحانی نیز در مورد موضوعاتی دیگر کرده‌اند.

هفته‌نامه پنجره به سردبیری سیدمرتضی فاطمی، در ۸۴ صفحه و قیمت ۵۰۰۰ تومان منتشر شده است.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس