کد خبر 436041
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶

عناصر ناشناس یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری "جیش الاسلام" وابسته به سازمان جاسوسی عربستان سعودی را در منطقه مسرابا واقع در غوطه شرقی دمشق ترور کردند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه اختلافات خونین داخلی میان گروههای مختلف تروریستی تکفیری فعال در منطقه غوطه شرقیه دمشق، عصر روز گذشته عناصر ناشناس "ابوعمر مسرابا" معروف به "ابوالنور" یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری "جیش الاسلام" وابسته به سازمان جاسوسی عربستان سعودی را در منطقه مسرابا واقع در غوطه شرقی دمشق ترور کردند. 

ترور فرمانده تروریستها در غوطه شرقی دمشق+تصویر

ترور وی در زمانی اتفاق افتاد که وی به همراه 3 تن از محافظانش در حال تردد در یکی از خیابانهای شهر مسرابا در غوطه شرقیه دمشق بود که هدف تیراندازی شدید قرار گرفته و بشدت زخمی شده است. گفته می شود که حداقل 3 گلوله به وی اصابت کرده و دو تن از محافظانش نیز به هلاکت رسیده اند.

ترور فرمانده تروریستها در غوطه شرقی دمشق+تصویر

لازم به ذکر است که طی هفته های اخیر مناطق تحت سیطره تروریستهای تکفیری در حاشیه دمشق صحنه درگیریهای شدید میان گروههای مختلف بوده است. شهر مسرابا طی دو روز اخیر صحنه اعتراضات خانواده های ساکن در منطقه بر علیه گروه تروریستی جیش الاسلام به دلیل دستگیری و به زندان انداختن صدها تن از جوانان این شهر بوده است.

ترور فرمانده تروریستها در غوطه شرقی دمشق+تصویر

این جوانان به اتهام عضویت و هواداری از داعش از سوی عناصر جیش الاسلام دستگیر و روانه سیاهچاله های این گروه تکفیری وابسته به سازمان جاسوسی عربستان سعودی شده اند. صبح امروز نیز جیش الاسلام گروهی از همین اسرای داعش را در انتقام ربح 13 تن از نیروهایش در منطقه "جبل دکوه" با شلیک گلوله از پشت سر اعدام کرده و تصاویر آن را نیز منتشر کرده است.

ترور فرمانده تروریستها در غوطه شرقی دمشق+تصویر

ترور فرمانده تروریستها در غوطه شرقی دمشق+تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    0 0
    سگ و شغال به جون هم افتادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس