بانی فیلم تیتر نخست خود را به فیلم خشکسالی و دروغ اختصاص داده است. فیلمی با حضور محمدرضا گلزار. مشخص نیست کی و در چه تاریخی فیلمی از گلزار اکران می شود.

گروه فرهنگی مشرق - گزارش مهم بانی فیلم به پشت صحنه سریال پایتخت اختصاص دارد . خب تنها کسی که می تواند این روزها به لوکیشین و عوامل سریال نزدیک شود مجتبی احمدی خبرنگار بانی فیلم است که مشاور مطبوعاتی کل فصل های متمادی سریال پایتخت خواهد بود .

بانی فیلم به بهانه برگزاری مراسم افطار تهیه کنندگان سینما سخن وحدت میان اصناف سینمایی را به میان آورده است که از بانی فیلم با رویکرد سابق یه ذره بعید است که موجب همدلی شود . بانی فیلم همچنین خبر می دهد فیلم مهرداد غفارزاده در جشنواره فیلم مسکو برنده ضمن اینکه دیپلم افتخار کسب کرده ،سومین فیلم برتر در آراء مردمی است .

بهنوش طباطبایی بادیگارد نمی شود


روزنامه هفت صبح

هفت صبح با مهدی پاکدل گفتگویی را انجام داده و این بازیگر خوش اخلاق سینما از مافیای اکران گله کرده است .

بهنوش طباطبایی بادیگارد نمی شود


روزنامه ایران

افت صفحات فرهنگی ایران کاملا به چشم می آید . تنها صفحه فرهنگ و هنر ایران اختصاص دارد به فراز و فرودهای ترجمه‌ شعر در گفت‌و‌گو با علی عبداللهی .

 روزنامه اعتماد
برگردان گفتگویی از ورنر هرتزوگ ،به بهانه آگوييره، خشم خداوند در گروه سینمای هنر و تجربه منتشر کرده است.

روزنامه شرق
در تنها صفحه فرهنگی و هنری خود گفت و گویی را با رویا نونهالی منتشر کرده است که قابل تامل و خواندنی است .

روزنامه جوان
روزنامه جوان از  بازیگری که منبع قانون ازدواج همجنسگرایی را تایید کرده است انتقاد کرده است و در همین صفحه فرج الله سلحشور به این مهم اشاره می کند فیلمنامه ای که توسط 25 متجهد تایید شده است چرا باید توسط افراد بی ربط رد تا اشکالی از آن گرفته شود .

روزنامه وطن امروز
نگاهی به کتاب «حبیب، تولدی دیگر» نوشته گلعلی بابایی را منتشر کرده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس