بازیگر سینما در خصوص سودجویی برخی تهیه‌کنندگان سینما گفت: باید بگویم، چه کسی را پیدا می‌کنید که سودجو نباشد.

به گزارش مشرق، رضا کیانیان بازیگر سینما در خصوص حضور تهیه‌کنندگان سودجو در سینما و فیلمنامه‌های ضعیف به عنوان مشکلات اساسی سینما گفت: اینکه مشکل سینمای ما فیلمنامه ضعیف باشد را قبول ندارم و در خصوص سودجویی برخی تهیه‌کنندگان سینما نیز باید بگویم چه کسی را پیدا می‌کنید که سودجو نباشد.

وی در ادامه افزود: حتی خود شما هم تمایل دارید که ازفعالیتتان سود ببرید سودجویی چیز بدی نیست و اینکه کسی حق مردم را بخورد از نظر اخلاقی آدم جالبی نیست و گرنه سودطلبی بد نیست.

وی با اشاره به گسترش فیلم‌های سوپر مارکتیبی کیفیت و تاثیر آن بر سینما اظهار داشت: چرا به دنبال پیدا کردن نقاط ضربه زننده هستیم؟ 

چرا در مورد چیزهای خوب صحبت نمی‌کنیم؟ چون وقتی این اتفاق بیفتد چیزهای بد خودشان از بین می‌روند.

کیانیان همچنین عنوان کرد: چه کسی گفته که فیلم‌های سوپر مارکتی به سینما ضربه می‌زند و به چه دلیل این بحث مطرح شده است، در تمام جهان فیلم‌هایی را می‌پسندیم که خودمان دوستشان داریم و فیلم‌هایی که دوست نداریم را بی ارزش لقب می‌دهیم چه کسی گفته و براساس چه قانون مصوبی این فیلم ها بی ارزش هستند؟ باید ذهن رامشغول موضوعاتی کنیم که آنها را دوست داریم و ارزش مشغولیت ذهنی را داشته باشد و به چیزهایی که دوستشان نداریم اصلا نباید فکر کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس