کد خبر 433872
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

یکی از کاندیداهای ریاست بارسلونا هیچ علاقه‌ای به جذب بازیکن منچستریونایتد ندارد.

به گزارش مشرق، خوان لاپورتا، رئیس سابق و کاندیدای انتخاب پیش‌روی ریاست بارسلونا اعلام کرد در صورت حضور مجدد روی صندلی ریاست این باشگاه، برنامه‌ای برای خرید آنخل دی‌ماریا، بازیکن آرژانتینی منچستر‌یونایتد نخواهد داشت.

در حالی که اعضای کمپین او به جذب بازیکن سابق رئال‌مادرید علاقه زیادی نشان می‌دهند، وکیل 52 ساله اصلا فکر خرید این جوان را ندارد.

او در این باره گفت: دی‌ماریا را نمی‌خواهیم و از طرفی اطمینان داریم پیروز انتخابات هستیم چون از راهی ورزشی وارد شده‌ایم.از اینکه فرصت ریاست دوباره بر باشگاه نصیب من شده، هیجان‌زده شده‌ام.

او در ادامه ادعا کرد رئالی‌ها ترجیح می‌دهند بارتومئو پیروز انتخابات شود.

لاپورتا با دلیل و مدرک حرف زد: از آنجایی که با هواداران رئال‌مادرید رابطه احترام آمیزی دارم، از آن‌ها شنیده‌ام که ترجیح می‌دهند بارتومئو رئیس بارسلونا شود! من از یونیسف حمایت می‌کنم و بارتومئو و روسل از شرکت هواپیمایی قطر. هیچ تضمین و علاقه‌ای برای ماندن اسپانسر قطری در بارسلونا وجود ندارد.اصلا دوست ندارم بگویم مدل‌های کاری ما شبیه هم است.

لاپورتا در ادامه به تحسین مسی پرداخت: لئو همه رویاها ما را عملی کرده است. وقتی او را دارید، دیگر غیرممکنی وجود ندارد.همه باید با نهایت توان برای ماندن او در بارسا تا پایان دوران بازی‌اش تلاش کنیم.درباره لوئیس انریکه هم باید بگویم او لایق کار در تیمی با این همه استحقاق و دستاورد است.برای کار سرمربی احترام زیادی قائلم. شیوه بازی انریکه شبیه یوهان کرویف است؛ فوتبالی مبتنی بر پرس شدید، مالکیت توپ و کاملا قدرتی.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس