کد خبر 433564
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵

یک عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان در راستای تعامل اتاق با مسوولان برزیلی گفت: قرار است در المپیک ریو در سال 2016، هفته‌ای به نام هفته اصفهان برگزار شود.

قاسمعلی جباری در جمع خبرنگاران به برنامه های آتی اتاق بازرگانی استان اصفهان اشاره و اظهار کرد: برنامه های مفصلی را پیش رو داریم. در حال کار بر روی اقتصاد برون استانی هستیم و در نظر داریم ارتباطات با بازارهای بین‌المللی را توسعه دهیم.

وی افزود: برای ارتقای سطح معاملات و ارتباطات تجاری با کشورهایی مانند روسیه، چین، برزیل، ژاپن و فرانسه مذاکراتی داشته‌ایم.

این عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: در این راستا با تعاملاتی که با برزیل داشته‌ایم، قرار است در المپیک ریودوژانیرو در سال 2016، هفته ای به نام هفته اصفهان برگزار شود و در این هفته در نمایشگاهی، صنایع دستی و فرش استان اصفهان به نمایش در خواهد آمد.

جباری اضافه کرد: همچنین پیگیر این موضوع هستیم که خطوط هوایی بین اصفهان و شهرهای تعامل با اتاق بازرگانی استان اصفهان ایجاد شود.

وی تاکید کرد: زمانی که درآمد ناخالص ملی پایین باشد، تورم سال به سال وجود خواهد داشت.

همچنین محمد گوهریان، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان به طرح امید (رونمایی از محصولات نوآورانه) اشاره و اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد این است که محصولات نوآورانه استان اصفهان به صورت موثر، سریع و ارزان به کشور معرفی شود. در این رویداد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به هر کدام از تولیدکنندگان و کارآفرینان 10 دقیقه فرصت می دهد تا محصول خود را به صورت رایگان معرفی کند.

وی با ارتباط اتاق بازرگانی استان اصفهان با دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: دفتر ارتباط با دانشگاه در اتاق بازرگانی ایجاد شده است. همچنین با تفاهمنامه ای با برخی از دانشگاه های اصفهان، حمایت از پایان نامه های دانشگاهی نیز توسط اتاق اصفهان انجام می شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس