کتاب «مواظب جریمه‌ خدا باش» اثر غلامرضا حیدری ابهری که با زبانی ساده مفهوم جهنم را به خردسالان منتقل کرده، از سوی انتشارات قدیانی روانه بازار کتاب شد.

به گزارش مشرق، کتاب «مواظب جریمه‌ خدا باش» به قلم حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری از سوی واحد کودک و خردسال موسسه انتشاراتی قدیانی موسوم به کتاب‌های بنفشه منتشر شد.

این کتاب که تفسیر ساده مفهوم جهنم برای بچه‌ها با نگاهی به آموزه‌های دینی است با زبانی ساده و با استفاده از تصاویری سر راست مخاطب خردسال را در مسیر فهم موضوع مورد نظر خود قرار می‌دهد. سید حسام‌الدین طباطبایی تصویرگر این کتاب است. تصاویری که خواننده خردسال را به خود جذب می‌کند.

کتاب «مواظب جریمه‌ خدا باش» با تکیه بر آیات قرآن کریم و سخنان اهل بیت(ع) بر آن است تا تصویری واقعی و در عین حال قابل فهم و قابل قبول از جهنم را به خواننده معرفی کند.

نویسنده در این کتاب سعی دارد تصویر درستی از جهنم را بدون ناامیدی خواننده کودک خود از خدا به اصل قضیه جهنم پی ببرد.

تفسیر ساده مفهوم جهنم برای بچه‌ها در یک کتاب

نویسنده در مسیر القای واقعیت جهنم به خواننده از مثال‌های دنیایی استفاده می‌کند و در مجموع اثری باور پذیر را خلق کرده است.

ضرورت تولید کتبی با محتوای دینی آن هم با زبان کودکان حائز اهمیت است که در این زمینه می‌طلبد اساتید این رشته دست به کار شوند و آثار جذاب و در عین حال پرباری را خلق کنند تا خانواده‌ها بتوانند از آن استفاده کنند.

کتاب «مواظب جریمه‌ خدا باش» که غلامرضا حیدری ابهری آن را نوشته از سوی انتشارات قدیانی در 25 صفحه و شمارگان 3 هزار و سیصد نسخه با قیمت 7 هزار و پانصد تومان راهی بازار کتاب شده است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس