گروهی از رهبران تجاری و کارآفرینان انگلیس برای تشکیل کمپینی با هدف خروج از اتحادیه اروپا در همه پرسی احتمالی آماده می‌شوند.

به گزارش مشرق، ساندی تلگراف، یکی از نهادهای کمک کننده به حزب استقلال انگلیس اعلام کرده است که گروهی از صاحبان کسب و کار و کارآفرینان انگلیسی قصد دارند تا با تشکیل کمپینی، از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در همه پرسی آتی حمایت کنند.

این کمپین از سوی آرون بانکس که یکی از حامیان مالی حزب استقلال انگلیس است و همین طور ریچارد تایس سرمایه گذار بخش املاک حمایت می شود. این کمپین تاکنون بیش از 7 میلیون پوند برای آغاز فعالیت خود جمع آوری کرده است.

این کمپین که قصد دارد فعالیت خود را از سپتامبر آغاز کند، از ستارگان دنیای ورزش و نخبگان عرصه‌های پزشکی، علم و ارتش نیز خواسته است تا در این کمپین مشارکت کنند.

نمایندگانی از احزاب محافظه کار و کارگر انگلیس نیز پیش از این دو گروه جداگانه برای خروج از اتحادیه اروپا تشکیل داده اند.

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس قول داده است تا در صورت عدم دستیابی به توافق نهایی با رهبران اتحادیه اروپا برای تغییر قوانین و پیمان ها و افزایش قدرت انگلیس در این اتحادیه، همه پرسی مذکور را پیش از پایان سال 2017 میلادی برگزار کند.

کامرون قول داده است تا تعداد مهاجران اروپایی به انگلیس را به کمتر از 100 هزار نفر برساند.این مساله در تضاد با پیمان اتحادیه اروپا در خصوص آزادی جابجایی نیروی کار است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس