کد خبر 430614
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۷

حضرتی در ادامه به رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ اشاره کرد و ابراز داشت: در تمام دوران عمرم دوبار خیلی ناراحت شدم که یکی خبر ارتحال حضرت امام‌خمینی (ره) بود و دیگری نیز خبر رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی؛ چرا که هاشمی، شناسنامه انقلاب بود و رد صلاحیت او خیلی ناراحتم کرد.

به گزارش مشرق، الیاس حضرتی پنجشنبه‌شب در همایش " روحانی تنها نیست" در بندر کنگان، با اشاره به استراتژی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هفتم اسفندماه امسال و در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید بین اصلاح‌طلبان وحدت و همدلی باشد و باید حرکت عارف‌گونه که در انتخابات 24 خرداد رخ داد را تقویت کنیم.

وی افزود: هر وقت بین اصلاح‌طلبان وحدت و همدلی بوده، در هر موردی به‌ویژه در انتخابات نتیجه گرفته شده و هر وقت دودستگی و انشقاق بوده نتیجه لازم به دست نیامده است.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد در ادامه به انتخابات 24 خرداد 92 اشاره کرد و یادآور شد: اولین و مهم‌ترین مسئله‌ای که سبب خلق این حماسه و حضور کم‌نظیر مردم در انتخابات شد، بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بود که چند بار صراحتا اعلام کردند که رای مردم حق‌الناس است و فرمودند که کسی از رای من خبر ندارد.

حضرتی در ادامه به رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ اشاره کرد و ابراز داشت: در تمام دوران عمرم دوبار خیلی ناراحت شدم که یکی خبر ارتحال حضرت امام‌خمینی (ره) بود و دیگری نیز خبر رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی؛ چرا که هاشمی، شناسنامه انقلاب بود و رد صلاحیت او خیلی ناراحتم کرد.

وی با اشاره به انتخابات سال 92 و تلاش برای وحدت اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: در آن دوره، عارف با یک یادداشت و برای حفظ وحدت کنار رفت و در آن انتخابات، اصلاح‌طلبان نشان دادند که می‌خواهند با هم باشند و در این انتخابات نیز اصلاح‌طلبان اگر می‌خواهند موفق شوند باید وحدت را حفظ کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب به ترکیب کابینه روحانی و مدیران ارشد دولت اشاره کرد و گفت: روحانی از اصلاح‌طلبان میانه‌رو و اصولگرایان معتدل در کابینه استفاده کرد و این اقدام روحانی در واقع عمل به شعار اعتدال بوده است.

حضرتی در ادامه همچنین با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر 175 غواص و خط شکن قهرمان به ذکر خاطراتی از عملیات کربلای 4 و خاطراتی از غواصان شهید پرداخت.

در این همایش همچنین حجت‌الاسلام سید محمدمهدی پورفاطمی نماینده شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز در ارتباط با انتخابات خرداد 92 و سایر مسایل سیاسی مطالبی بیان کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حسن ابادی ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    شما مشرقی ها با هاشمی مشکلی نداری بلکه با اندیشه های امام (ره) مشکل داری ولی مطمئن باشید فکر امام در شریان جامعه جاریست
  • مجتبی ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام از کجا به این نتیجه رسیدید؟!
  • سعید ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    صفحات این شناسنامه ( انقلاب ! ) درسال 88 درخیابانها و به تازگی هم یک صفحه اش در زندان اولین رو نمائی شده
  • ali ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    مانباید از مخالفت با استقبال شهدای عزیزمان تعجب کنیم ، زیرا دشمن اگر در روز تاسوعا به حضرت ابوالفضل(ع) امان نامه تعارف می کند امروز شیوه امان نامه ها فرق می کند امروز دشمن می گوید اگر با ارزشهایتان مخالفت نکنی اتوبان لندن که همان امان نامه است را مصادره می کنم... کور شود هرکه نتواند استقبال از شهدا را نبیند
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    کر کر کر هر هر هر ... برو یه آب بزن صورتت و یا در حالی غیر عادی نظر نده... شاید منظورت روزنامه شرق بوده؟ بیچاره! مشکل شما دقیقا اینه که دنباله رو تحریف گران هستید تا اونها رو به نام اندیشه امام معرفی کنی.
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    حالا مهدی بابا و فائزه بابا کجای این شناسنامه بودن؟ امان از جیره خواران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس