کد خبر 429273
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: کار تشکیل حزب رهروان تا زمان مشخص شدن نتیجه استانی شدن انتخابات متوقف شده و چنانچه امکان ائتلاف گروه‌های سیاسی در انتخابات فراهم باشد کار تشکیل حزب به تعویق خواهد افتاد.

به گزارش مشرق، ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند کار تشکیل حزب رهروان گفت: روند کار تشکیل حزب رهروان تا زمان مشخص شدن نتیجه مصوبه مجلس در مورد استانی شدن انتخابات مجلس متوقف است و پس از مشخص شدن نتیجه کار در اینباره کار تشکیل حزب را از سر خواهیم گرفت.

وی افزود: بر اساس یکی از مواد طرح استانی شدن انتخابات گروه‌های سیاسی می‌توانند با تشکیل ائتلاف‌های موقت در آستانه انتخابات و اعلام آن به وزارت کشور در انتخابات فعالیت تبلیغاتی داشته باشند.

دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت اضافه کرد: چنانچه موضوع ائتلاف‌ها توسط مجلس به تصویب برسد و گروه‌های سیاسی قادر باشند با تشکیل ائتلاف در انتخابات فعالیت داشته باشند عجله‌ای برای تشکیل حزب رهروان نخواهیم داشت و کار تشکیل حزب به تعویق خواهد افتاد و در انتخابات به صورت ائتلاف با گروه‌های سیاسی دیگر حضور پیدا خواهیم کرد.

عبدی اظهار داشت: چنانچه بحث تشکیل ائتلاف‌ها در آستانه انتخابات به تصویب نرسد کار تشکیل حزب را از سر خواهیم گرفت تا در قالب حزب در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی شرکت کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس