گیتاریست یک گروه استرالیایی که در لندن برنامه اجرا می‌کرد به دلیل آتش گرفتن سرش راهی بیمارستان شد.

به گزارش مشرق، مایکل کلیفورد گیتاریست گروه «پنج ثانیه از تابستان» که یک گروه استرالیایی است، به دلیل برخورد با لوازم آتش بازی، آتش گرفت و روانه بیمارستان شد.

گروه استرالیایی «5 Seconds of Summer» مجبور شدند بلافاصله برنامه را که در ویمبلی لندن برگزار می‌شد قطع کنند تا موی سر گیتاریست‌شان را خاموش کنند.

سایت سیدنی مورنینگ هرالد نوشت: ویدیوی این ماجرا که در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفته نشان می‌دهد که سر گیتاریست وقت نوازندگی ناگهان شعله ور شد. او وقتی گیتار می‌زد متوجه نشد که زیادی به بخش آتشی که روی صحنه ایجاد شده بود تا در شب جلوه‌ای از آتش بازی داشته باشد، نزدیک شده است.

حادثه وحشتناک در اجرای زنده کنسرت + عکس

این برنامه که شنبه شب در استادیوم اجرا می‌شد، بلافاصله قطع شد. در فیلم دیده می شود که بلافاصله او را از صحنه دور کردند و سر شعله ورش را با حوله پوشاندند.

حادثه وحشتناک در اجرای زنده کنسرت + عکس

اشتون یاروین از این گروه گفت: جمعیت بلافاصله پس از نمایش متفرق شدند. مایکل صدمه دید و ما نتوانستیم به برنامه ادامه بدهیم.

او گفت: فقط باید از شما تشکر کنیم که به کنسرت ما آمدید. او خوب است. از شما خیلی متشکریم.

حادثه وحشتناک در اجرای زنده کنسرت + عکس

کلیفورد هم اندکی بعد برای طرفداران‌شان توییت کرد و از آنهایی که به کنسرت آمده بودند تشکر و برای پایان غیرمنتظره و وحشتناک کنسرت عذرخواهی کرد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    حقشونه ، شیطان پرستان احمق
  • با بِه ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    نواختن گیتار در کتاب گناهان کبیره شهید دستغیب در آخرت همینگونه عنوان شده. فاعتبروایا اولوالابصار این بدبخت در دنیا به همین سرنوشت دچار شده. لابد اینقدر مست بوده که دیگه نتونسته خودشو کنترل کنه ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس