کد خبر 428707
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

عدم اطلاع رسانی درباره تغییرات احتمالی در برنامه تشییع، آن هم در ساعات میانی روز و با توجه به گرمی هوا، موجب سرگردانی مردم شهیدپرور تهران می شود و امید است مسئولان مربوط، مسیر و ساعت دقیق این مراسم را از طریق رسانه های گروهی اعلام دارند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، فارس نوشت: علی‌اصغر ناصربخت، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران در جلسه کمیته هماهنگی امور خدماتی، امنیتی و انتظامی مراسم تجلیل و تشییع شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: 270 شهید دفاع مقدس که از این تعداد 180 شهید غواص هستند ساعت 15 روز سه‌شنبه 26 خرداد مراسم تشییع آنها از سازمان بسیج به خیابان پیروزی و سپس میدان شهدا و درب شمال مجلس و نهایتا میدان بهارستان برگزار می‌شود.

این در حالی است که پیش از این، خبرها از آغاز تشییع شهدا از میدان بهارستان به سوی معراج شهدا در ساعت 16 حکایت داشتند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران همچنین به فارس گفته: روز دوشنبه نیز مراسم شبی با شهدا برگزار خواهد شد و نماز جماعت نیز در ستاد معراج شهدا برگزار می‌شود.

در حالی که برخی منابع از برگزاری مراسم وداع با شهدا در محل برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران خبر داده بودند.

عدم اطلاع رسانی درباره تغییرات احتمالی در برنامه تشییع، آن هم در ساعات میانی روز و با توجه به گرمی هوا، موجب سرگردانی مردم شهیدپرور تهران می شود و امید است مسئولان مربوط، مسیر و ساعت دقیق این مراسم را از طریق رسانه های گروهی اعلام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    کار رسانه فرافکنی نیست اطلاع رسانیه مگه شما خبرنگار نیستید؟ خب موثقش رو پیدا کنید و منتشر کنید. به جای اینکه با این خبرها مردم رو دچار تردید برای شرکت توی مراسم کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس