کد خبر 427422
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹

شرکت هواپیمایی آسمان اقدام به برقراری پرواز در مسیر کویت - آبادان - کویت در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته كرد.

به گزارش مشرق، محمدسعید انصاری عصر امروز در آئین افتتاح پرواز آبادان-کویت اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی برای افزایش پروازها در آبادان برنامه هایی را پیگیری می کنم.

وی افزود: در گذشته یکی از فعال ترین فرودگاه های كشور، فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان بود و در حال حاضر بر اساس آمارهایی که رئیس این فرودگاه اعلام کرد، پروازهای آبادان توسعه مناسبي يافته است.

نماینده مردم آبادان ادامه داد: به دنبال توسعه پروازهای فرودگاه بین الملی آیت الله جمی آبادان هستم و امیدوارم در آینده نزدیک پرواز نجف نیز در این فرودگاه دایر شود.

انصاری با بیان اینکه فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان رتبه دهم را در بین فرودگاه های کشور دارد، اضافه کرد: امیدواریم در روزهای آینده به لحاظ افزایش پرواز جایگاه نهم را نیز کسب کنیم.

برنامه ريزي برای پرواز آبادان-استانبول

محمدرضارضایی، مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان نیز در آئین اظهار کرد: در خصوص افزایش پروازهای خارجی باید میزان متقاضی مشخص شود.

وی افزود: برای پرواز آبادان-استانبول در حال برنامه ریزی هستیم.

مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان با اشاره به زمان برقراری پرواز آبادان-استانبول توضیح داد: منتظر برنامه های این شرکت هستیم.

رضایی با اشاره به پروازهای شرکت هواپیمایی العربیه عنوان کرد: استقبال از پروزاهای شرکت العربیه در آبادان مناسب بوده است و در فروردین نیز استقبال زیادی از آن شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس